Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zucht pfff mijn kleedje ....

21-11-2007 19:53:28
ik heb dus een kleed besteld bij farah love. maar heb niets gegevens... op mijn bon staat niets van naam alleen een nummer. ik hab al op alle mogelijke linken en pages gaan kijken uren aan een stuk sites bekijken met liks en sites die jullie gaven maar het mijne staat er nergens tussen.
niet bij tommy mariage, niet bij marions-nous, niet bij bella.fr ... snik nergens.
hopeloos gewoon ik snap er niets van....

Sophie
19-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 241

Inge
5-7-2008
 Meld misbruik21-11-2007 20:21:33

Hoi Sophie,

Hoe ziet jou kleed eruit? Of wil je dat hier niet verklappen? Ik zou er niet per sé achter zoeken als je al zoveel moeite gedaan hebt en het niet hebt gevonden. Ik heb het mijne wel gevonden, maar eigenlijk denk ik veel liever terug aan hoe ik eruit zag met dat kleedje. Want het model op de site waar ik mijn kleedje gevonden heb is echt helemaal anders dan ik en op foto valt het echt tegen. Maar ik weet hoe ik straalde toen ik het in de winkel aanhad en dat vind ik het belangrijkste. In mei mag ik terug gaan passen en dan zoeken we ook alle accesoires. Daar kijk ik al enorm naar uit...
groetjes,

Inge
05/07/2008

Karolien
19-7-2008
 Meld misbruik22-11-2007 8:17:42

Hey,

Ik heb hier net hetzelfde. Heb een kleedje van Marylise gekocht en wou achteraf ook nog eens kijken op de site. Maar heb ook enkel een nummer... Kwas ook wel wat ontgoocheld.
Maar langs de andere kant... Het had ook kunnen tegenvallen als je zo een model met jouw kleedje ziet hé.

Evelien
30-8-2008
 Meld misbruik22-11-2007 9:02:49

Normaal gezien mag je een foto trekken van het kleed dat je koopt. Anders moet je eens teruggaan en vragen of je het nog eens even mag aandoen en er een foto van mag nemen? Dan heb je niet eens een website nodig!

Evelyn
8-8-2008
 Meld misbruik22-11-2007 11:25:11

Hey meid...

Ik kocht een kleed van Marylise (Ruth), maar ik vind het ook nergens op internet terug... Ik ken mezelf een beetje en als ik een eigen foto zou nemen, zou ik die aan iedereen tonen... maar een foto op internet zou ik toch ook wel leuk vinden: kan ik zelf een beetje mijmeren...

Nu ja, laat ons positief blijven... Iedereen zal de dag zelf dan een nog groter wow-effect hebben ;)

Groetjes,

Evelyn

www.nielsenevelyn.be

Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik22-11-2007 14:12:13

hey bij mij net hetzelfde, mijn jurk die ik vorige zaterdag heb gekozen is niet terug te vinden op internet en ook niet in de tijdschriften... ik heb wel schrik dat ik het zelf ga vergeten hoe het er juist uitziet want mag pas eind mei terug, maar aan de andere kant is het ook onmogelijk voor anderen om je kleedje te achterhalen en dat maakt het verrassingseffect wel groter, nietwaar

Liesbeth
5-7-2008
 Meld misbruik22-11-2007 17:11:46

Hey Sophie,
Ik had ook m'n kleedje gekocht al een tijdje geleden. En nu ligt m'n oma al een tijdje op intensieve zorgen, en het schiet allemaal niet zo snel op. Ze begon de moed een beetje op te geven. Ik weet dat ze heel erg uitkijkt naar onze trouwdag. En daarom heb ik naar de winkel gebeld of ik het nog eens mocht aandoen en er een foto van maken. Ze deden er helemaal niet moeilijk over. Zelfs voordat ik zei dat het voor m'n oma was. Dus ik denk dat je dat gerust mag vragen!

Groetjes,
Lies.

Sarah
7-6-2008
 Meld misbruik23-11-2007 13:15:11

Hey bruidjes,

Na dit te lezen ben ik blij niet de enige te zijn, ik heb mijn kleed bij mia monta gekocht maar omdat ik ook mezelf ken geen foto genomen omdat ik het anders niet zou kunnen verzwijgen... Nu begin ik ook steeds te twijfelen hoe het er uit zag en kan het me moeillijker herrinneren terwijl mijn moeder het helemaal nog weet, erg he haha maar zoals jullie zeggen zal het wow moment die dag dan wel groter zijn he.. Ik hoop dat het snel april is dan mag ik eerste pasbeurt doen..

greetz!!
sarah@dataprint.be
07/06/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...