Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kapel gezocht regio Ninove

21-11-2007 15:45:58
Hey,

Aangezien mijn vriend en ik volgend jaar nog zouden willen trouwen zijn wij op zoek naar een leuke locatie om voor de viering. Wij zijn er niet zo voor te vinden om te trouwen in een grote kerk en dachten dus eerder aan een kapelletje. Weet er iemand eentje zijn in de buurt van (groot)Ninove. Weten jullie dan ook of wij zelf onze pastoor mogen kiezen? Bedankt!

dorien

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 446

Johan

Meld misbruik21-11-2007 17:43:18

Ik weet inderdaad een mooi kapelleke in Voorde, gelegen Mariaweg (Kapel ter Beukenboom) contacteer: 0475/37.58.18.
Wij hebben daar al een mooie viering mogen voorgaan!
Groetjes
goedeherder.be

Annick
29-3-2008
 Meld misbruik21-11-2007 17:50:21

Hey Dorien,

Ik ben niet zo vertrouwd met de omgeving van Ninove maar mijn nonkel woont in Pollare en ik herinner mij dat daar een kleine, gezellige kerk staat, een beetje op een heuvel gelegen. Het lijkt me een heel romantisch plekje!
Nog veel succes met jullie zoektocht!

Natalie
29-12-2007
 Meld misbruik21-11-2007 22:56:30

Al gedacht aan het kappelletje onderaan Neigem bos ?

Succes

dorien

Meld misbruik22-11-2007 9:22:15

hey bedankt allemaal voor jullie ideeen!

wij zullen dit weekend eens overal ter plaatse gaan kijken...
ik hoop echt dat we dát vinden wat we zoeken!

dorien

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik23-11-2007 10:50:59

de woestijnkapel in gooik? ligt dacht ik boven op een heuvel maar zou niet weten waar je moet zijn om er iets te doen...

sas

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik23-11-2007 10:51:08

de woestijnkapel in gooik? ligt dacht ik boven op een heuvel maar zou niet weten waar je moet zijn om er iets te doen...

sas

Johan

Meld misbruik24-11-2007 15:58:17

je moet daar in de buurt vragen bij wie je moet zijn om de woestijnkapel te mogen gebruiken (of ... misschien in de gemeente zelf??)
goedeherder.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...