Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraagje

21-11-2007 15:13:32
hallo

kan je getuigen iemand uit het buitenland zijn?
want ik hoor niks meer van mijn getuigen zelfs als ik haar sms hoor ik er niks van dus je thuis zitten ze me wel te zeggen dak zou moeten veranderen he

groetjes

melissa

melissa
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 236

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik21-11-2007 16:37:34

HALLO,
een getuige uit het buitenland kan zeker. de getuige van mijn vriend komt uit nederland. hij moet dan alleen zorgen dat hij zijn identiteitskaart enzo bij heeft.

groetjes
heidi

Kristel

Meld misbruik21-11-2007 17:06:00

Hoi,

Ik denk dat je dat op voorhand bij de gemeente moet aangeven zodat alle papieren in order zijn voor de trouw. Denk ook dat er een verschil is voor Europese Unie en daarbuiten. Best eens bij de gemeente vragen.
Maar het kan zeker.

Groetjes
Kristel

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik21-11-2007 17:08:23

Geen probleem, eventueel moet je op voorhand kopie van de identeitskaart afgeven op het gemeentehuis. Bij mij is de bruidegom uit het buitenland en das wa moeilijker ;)

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik21-11-2007 19:56:45

Ook eens bij de gemeente checken of er geen problemen zijn als hij/zij de taal niet spreekt!

Kim
26-7-2008
 Meld misbruik22-11-2007 7:19:32

Hallokes

Wij hebben dit nagevraagd op de gemeente want de getuige van mijn ventje (zijn zus) woont in dubai en dat was geen enkel probleem ze moeten alleen ouder zijn dan 18 jaar.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...