Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vietnam

  21-11-2007 14:49:15
@ Van (als ik me goed herinner toch ...)

Een tijdje geleden zat je op het forum ivm je geboorte-uitreksel dat je in Vietnam moest gaan halen. Mijn man en ik zijn juist terug van huwelijksreis in Vietnam (en Cambodja) en het was in één woord super. Wat ik je eigenlijk wou zeggen, zoek hier een trouwkleed dat je aanstaat en laat het dan daar op maat maken, veel goedkoper, en ook heel mooi!! We hebben daar in elke stad of in elk boerenhol (;-) ) trouwkledij-winkels gezien, keuze genoeg!!!

groetjes,
Elke

Elke
13-10-2007
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 947


Karolien
2-8-2008
 Meld misbruik22-11-2007 13:00:14

super dat jullie daar op huwelijksreis geweest zijn! wij plannen hetzelfde. van noord naar zuid-Vietnam en dan Cambodja. Hoe hebben jullie dit gedaan? Het liefst zouden we wel alleen gaan want zo 3 weken in een bus met dezelfde mensen op je huwelijksreis... Kan je een beetje tips geven? Bvb: is het mogelijk om in die landen de dag zelf op zoek te gaan naar een hotel? En is het vervoer er een beetje redelijk? ik zou eigenlijk liefst zoveel mogelijk zelf willen regelen. Is dit mogelijk denk je? Wij trouwen 2 augustus en zouden noodgedwongen voor mijn werk in augustus moeten gaan. Bedankt voor de info! Groetjes, Karolien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...