Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@Sarah_Yo: fotograaf

21-11-2007 11:58:10
Hallo,

Ik wilde langs deze weg even laten weten dat ik absoluut geen reclame voor onze fotograaf wilde maken, of andere afbreken. Wij waren gewoon heel enthousiast dat we na een lange zoektocht onze fotograaf gevonden hadden (zeer budgetvriendelijk, en toch kwaliteit), dat we dat met andere mensen hier op het forum graag wilden delen. Moest ik zijn naam hier op het forum niet eens zien passeren hebben, was ik er nooit bij terechtgekomen!

Je zal al wel gemerkt hebben dat ik hem ondertussen wat minder vermeld, omdat hij voor 2008 al volgeboekt is, dus reclame heeft hij niet nodig.

Ik dacht dat dit forum bedoeld was om zulke tips (zo ook voor bruidsjurken ed) te delen; het hoeft niet altijd negatief te zijn, positief mag ook wel eens, zo heb ik hier al veel bijgeleerd trouwens.

Alleen jammer dat er dan getwijfeld wordt aan je eerlijkheid... ik heb hier nog nooit gelogen of iemand onterecht afgekeurd. Idem met fotograaf Thierry Botten: enige opmerking die ik heb gemaakt is dat wij hem hadden gecontacteerd, en het redelijk lang duurde voor hij terugmailde; hij bleek dan al bezet. Ik denk dat dat eerder in zijn voordeel spreekt dan in zijn nadeel.

Ik hoop dat ik hier nog veel tips kan opdoen, en er nog veel kan delen ook, zonder dat er daarvoor zulke negatieve opmerkingen hoeven gemaakt te worden.

Groetjes,

Tania

Tania
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 213

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik21-11-2007 13:54:51

weet natuurlijk niet wat er gezegd is, maar wel jammer dat mensen soms zo negatief doen tegen elkaar!
ieder zijn eigen mening!
groetjes sarah (niet sarah yo)

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik21-11-2007 14:27:03

Het formum dient inderdaad voor goede tips op te doen... en ik vind het dan persoonlijk ook heel fijn als je hier goede commentaar vindt over een fotograaf of eender wat... want daar heeft ieder toekomstig bruidskoppel iets aan! vind dus ook niet dat het als reclame aanzien hoeft te worden als iemand gewoon zijn vreugde wilde delen en hiermee andere koppels ook wat op weg wilde helpen in hun zoektocht! het is jammer als sommige mensen daar negatief over doen!

Sylvie

Meld misbruik21-11-2007 15:10:21

Hey Tania,

Wel jammer dat er mensen zo reageren. K heb ook onze fotograaf gevonden door iemand hier op het forum, had zij haar positieve ervaring hier niet vermeld, dan was 'k er ook niet opgekomen om naar hem te gaan hoor.
Iedereen is hier om elkaar te helpen en 'k vind 't juist goed dat we weten bij welke fotograaf of bruidswinkel of noem maar op iedereen gaat, dan weten we tenminste de positieve of negatieve ervaringen.

Groetjes,

Sylvie

sarah

Meld misbruik23-11-2007 11:28:51

Hallo Tanja,

Het was zeker niet de bedoeling om hier zo een heise rond te maken hoor! We zijn hier nog steeds op internet en je weet soms idd niet wie en wat er eerlijk is. We hebben het nog al meegemaakt...
Ik had idd mijn twijfels, ik vond het gewoon raar hij was idd al lang bezet en toch bleef hij verschijnen komen. Natuurlijk ben ik ook blij dat er tips komen. En ook ik haal er uit en probeer er te geven. Mijn excuses, het was niet de bedoeling, nog eens, om der ene heisa van te maken. Ik wou gewoon zeker zijn. Dat is alles.

@ Sandra & Sarah & Sylvie: dit was gewoon een vraag waar ik antwoord op wou, geen negatieve reactie...

Groetjes Sarah-Yo

sarah

Meld misbruik23-11-2007 11:28:59

Hallo Tanja,

Het was zeker niet de bedoeling om hier zo een heise rond te maken hoor! We zijn hier nog steeds op internet en je weet soms idd niet wie en wat er eerlijk is. We hebben het nog al meegemaakt...
Ik had idd mijn twijfels, ik vond het gewoon raar hij was idd al lang bezet en toch bleef hij verschijnen komen. Natuurlijk ben ik ook blij dat er tips komen. En ook ik haal er uit en probeer er te geven. Mijn excuses, het was niet de bedoeling, nog eens, om der ene heisa van te maken. Ik wou gewoon zeker zijn. Dat is alles.

@ Sandra & Sarah & Sylvie: dit was gewoon een vraag waar ik antwoord op wou, geen negatieve reactie...

Groetjes Sarah-Yo

Claudia

Meld misbruik23-11-2007 12:43:19

Yo
12-7-2008
 Meld misbruik23-11-2007 15:43:31

Claudia, ik kan niet meer zeggen dan wat ik nu gedaan heb, is het nu echt nodig om hierop verder te blijven ingaan?? Ik kan niet meer zeggen dan sorry ik was verkeerd, het was maar een vraag dat ik me stelden...

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik23-11-2007 21:02:14

Geen ruzie maken hoor mensen! :)

Jouw reactie daar was gewoon nogal agressief Sarah, ik was er eerlijk gezegd een beetje van geschrokken. Ik wilde (net als jij :)) zeker geen aanstoot geven tot iets negatiefs.

Het laatste wat ik zou doen is hier op het forum oneerlijke of onware dingen gaan verspreiden, ik haal er net zoveel leuke dingen uit!

Het was gewoon een misverstand zo blijkt, even goede vrienden hoor!

Groetjes,

Tania

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...