Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Universitaire Parochie Leuven

  20-11-2007 20:50:10
Dag allemaal,

Zijn er onder jullie die getrouwd zijn of gaan trouwen in de universitaire parochie van Leuven (Begijnhofkerk of Sint-Lambertus-Kapel)? Zo ja, hebben jullie een eigen pastoor of laten jullie de viering doen door een pastor van de universitaire parochie? Hoe lopen de voorbereidingen?

Groetjes,
Anneleen

Anneleen
6-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1100


Laura
4-10-2008
 Meld misbruik21-11-2007 10:27:11

Dag Anneleen,

wij zijn ook van plan om in de universitaire parochie te trouwen! Normaal gezien in de Begijnhofkerk en met de priester van de UP zelf, hoewel dat nog niet definitief beslist is. Buiten de datum hebben we nog niets vastgelegd of beslist. Wanneer zou jij trouwen?

groetjes,
Laura



Anneleen
6-5-2008
 Meld misbruik21-11-2007 12:32:27

wij trouwen op 10 mei, en jullie?

ik twijfel nog een beetje tussen de pastoor van mijn geboortedorp (hoewel ik die ook niet echt goed ken maar wel mijn vormsel erbij heb gedaan, en is een aangename man)en de pastors van de up




Anneleen
6-5-2008
 Meld misbruik21-11-2007 12:32:35

wij trouwen op 10 mei, en jullie?

ik twijfel nog een beetje tussen de pastoor van mijn geboortedorp (hoewel ik die ook niet echt goed ken maar wel mijn vormsel erbij heb gedaan, en is een aangename man)en de pastors van de up




Laura
4-10-2008
 Meld misbruik21-11-2007 13:32:08

wij zouden trouwen op 4 oktober, maar 100% zeker is dit nog niet. Ik heb mijn vormsel gedaan in de UP en heb helemaal geen band met de parochie van mijn geboortedorp. Ik ben daar enkel gedoopt. Ik heb wel altijd de indruk gehad dat de UP goede pastoors had. Ik ben wel van plan eens 'undercover' een gewone misdienst bij te wonen. Kwestie van een idee te krijgen.

groetjes



Silke
5-10-2013
 Meld misbruik24-2-2012 12:10:43

Hoi Anneleen en Laura Via google kwam ik hier terecht. Wij trouwen volgend jaar in april en twijfelen tussen de sint jan de doperkerk en de lambertuskapel. Hebben jullie ervaringen te delen? Alvast bedankt !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...