Terug naar overzicht
Vooreerst vinbd ik dat niemand in jouw plaats mag bepalen wie je getuige zou mogen zijn... Ze kunnen wel een balletje opgooien in de zin van 'beter familie dan vrienden' maar beslissen in jouw plaats gaat niet.TEn tweede vind ik dat je een getuige moet nemen die in die periode van je leven dicht bij je staat, je steunt in de voorbereidingen, je aanhoort als het even moeilijk is...Kortom, er gewoon is voor je! Dat kan een vriend, een broer, een schoonzus, een ouder, een neef,...zijn. De keuze is aan jou en ten allen tijde kan je een beslissing (wegens gedrag van de getuige) intrekken en hervormen.Succes met het nemen van je beslissing!Lien
als je niks meer van je getuigen hoort? dan moet je andere kiezen.Mijn getuige (mijn allerallerbeste vriendin) en mijn verloofde zijn ook niet direct beste maatjes. Maar mijn vriendin gunt me 1000% mijn geluk, luistert naar al mijn gezaag over details, luistert ook naar mijn verhalen over alles en nog wat en is gewoon blij dat ik trouw!Dus 1. als je niks meer hoort, zou ik wisselen2. als ze uw verloofde niet moet, zou ik niet wisselen als ze zich gedraagt zoals het zou moeten3. jij kiest wie je wil en niemand anderssucces!
Als je van u getuige niks hoort zou ik gewoon een andere kiezen. Een getuige is iemand waar jeje goed bij voelt Of da nu familie is of u beste maatje da maakt nie veel uit. Nog een klein vraagje ken jij een zekere kristel.Groetjes
De vraag is natuurlijk waarom je niets meer van je getuige hoort. Als je op de dag zelf het gevoel zal hebben dat je een aantal kemphanen uit elkaar moet zien te houden, lijkt het me voor je eigen bloeddruk het beste te beginnen shiften. Je verloofde blijft de hele dag naast je en zal er ook zijn voor de rest van je leven...Waarom je schoonzus? Is die wel enthousiast, werkt ze enorm mee bij de voorbereidingen? Het is hier al 1000 keer gezegd maar het blijft de essentie: JIJ BESLIST. Je kan toch nooit goed doen voor iedereen.Sterkte en succesGriet
nee annick ik ken geen kristeldank u meiden voor jullie raad