Terug naar overzicht
wel..wat denk je van een huwelijksreis naar Italie..romnatisch Toscane waar jullie ook trouwen???www.amorefolle.com
Hey!Wij gaan niet echt voor een thema gaan, misshien een beetje in dezelfde kleur blijven, maar een echt thema doen we niet. Ideen die ik al ehb gelezen: plaatsen waar jullie samen geweest zijn, bloemen, kleuren, puzzels, ... Misschien iets dat iets speciaals voor jullie betekent? Succes!
He Cathy,Had ook al gedacht aan kleur want mijn kleed bevat een beetje rood.Dus da kan wel tof zijn maar had er graag nog iets extra bij gehad
Het themakleur zal geel zijn. Ik wil gele bloemen in mijn bruidsboeket, gele huwelijkskaars, iets geel in onze kleren. Onze tafels gaan we de namen van wijndruiven geven.
kelly, ik heb er nog eens over nagedacht en met rood kan je nog andere dingen doen: je kan bijvoorbeeld de tafelnamen naar verschillende tindten rood noemen, of naar dingen die rood zijn (hoewel bloed een beetje luguber is ;) ). Ge hebt dan ook nog 'Rood kapje', 'Rood' van Marco Borsato, de film 'Rouge' van 'trois couleurs', ook 'mOulin Rouge,... Ik denk asl ge begint te zoeken dat ge wel veel vindt!Veel succes alleszinsCathy
super bedank daar kan ik inderdaad verder mee