Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjurk bij farah love

19-11-2007 18:35:36
ik loop ook sinds voorbije zaterdag een stuk rustiger rond nu ik MIJN kleed heb gevonden bij Farah in zwijndrecht. alleen ik heb zo een spijt dat ik niet weet van welke ontwerper mijn kleed is.
ik had zo graag er een foto of zo van gehad.
sommige weten van welke site ofzo ik weet niets. hoe zou ik het te weten kunnen komen want ze willen daar natuurlijk niets kwijt over de ontwerpers

Sophie
19-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 589

Ann
14-6-2008
 Meld misbruik19-11-2007 20:09:58

Hey,

ik ben vrijdag gaan passen bij Farah Love en mijn trouwkleed gekozen.
Ik kan eigenlijk niet wachten om het nog eens aan te doen.
spijtig genoeg vind ik ook nergens een site terug waarop ik mijn kleed kan terugvinden.
Ik weet wel dat er kleedjes verkocht worden die terug te vinden zijn op de site van Tommy marriage. Misschien staat hetjouwe er wel tussen.

Groetjes,
ann

Jasmine
10-5-2008
 Meld misbruik20-11-2007 9:26:15

Hey

Ik heb ook mijn kleed gekozen bij Farah love, na lang zoeken heb ik op het net het kleed teruggevonden. Het is van Bella.fr trouvere.

Op je formulier kan je wel de naam van het model vinden (zonder merk) misschien kan je het zo vinden.

Farah love laat vanaf deze week ook afspraken toe om nog eens te passen en te fotograferen als je wil. (had hen gebeld omdat ik hopeloos werd ;) dat ik geen foto had)

Groetjes

Jasmine

Inge
5-7-2008
 Meld misbruik20-11-2007 19:41:50

Hoi,

Ik heb ook mijn kleed gevonden op bella.fr maar het valt een beetje tegen op foto, vind ik. Ik hou maar het beeld in mijn hoofd van mij in mijn droomjurk, dan zweef ik weer...

Groetjes,

Inge.

Sylvia

Meld misbruik21-11-2007 13:33:28

de collektie van faralove is te berkijken op marions-nous !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...