Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

even alles op een rijtje

19-11-2007 18:10:57
Hoi trouwertjes,

even alles overlopen:
* zaal
* kerk
* gemeentehuis
* kleed (en alle accesoires)
* kostuum bruidegom
* eten en drinken
* dj
* uitnodigingen
* bedankjes
* ringen

Wat vergeet ik allemaal? heb het gevoel dat dat lijstje dubbel zolang moet zijn. Let wel: ik hou een simpele trouw. niet teveel tralala.
En nog een vraagje: hoe oud moet de getuige minstens zijn? Had graag mijn nichtje gehad , maar die is dan net 14...

Liesbeth

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 517

San
12-4-2008
 Meld misbruik19-11-2007 18:16:08

Ik weet toen mijn zus trouwde was ik net 18 jaar. Voor de wet was dat geen probleem maar voor de kerk kan je pas getuige zijn als je 21 bent. Ik weet niet of dat ondertussen veranderd is (zus is getrouwd in 1990).

Groetjes,

Sandra
12/04/2008

lien
16-2-2008
 Meld misbruik19-11-2007 19:18:04

de lijst kan je zo lang maken als je zelf wil... KErk alleen al kan je opsplitsen is: ceremoniewagens, rode loper, fotograaf, ceremoniemeester, bruidskindjes, muziek (al dan niet live), bloemversieringen, huwelijkskaars, kussentje voor de ringen, teksten van het misboekje, getuigen, persoonlijke teksten, bedankjes voor kinderen aan de kerk,....
Gewoon als basis een lijst nemen van internet of zo en deze zelf uitwerken met persoonlijke toetsen of zaken schrappen die je niet nodig acht, zorgt ervoor dat je niets vergeet... Relax blijven is de boodschap :-)

Sofie
16-8-2008
 Meld misbruik19-11-2007 19:57:09

Hey,

bij ons op het districtshuis hebben ze gezegd dat de getuige minstens 18 jaar moet zijn.

Voor de kerk weet ik niet, wij trouwen enkel voor de wet.

Groetjes,

Sofie
16-08-08

Griet
2-2-2008
 Meld misbruik19-11-2007 20:03:26

Bloemekes...
(kerk, corsages, bruidsboeket)
Feest: Wie/hoeveel pers. receptie/avondfeest
ringen
Evt. huwelijksreis

-zucht-
Ik weet het, wij gaan het ook simpel houden. En met elk lijntje dat iki af wilde vinken op mijn lijstje, kwamen er 10 lijntjes bij!
Keep it cool en volg je eigen ritme.
Effe flippen doet iedereen vroeg of laat wel even.
Succes!
Griet

Laurie

Meld misbruik20-11-2007 7:30:46

Hey,

Bij een huwelijk voor de kerk mag de getuige jonger zijn dan 18 jaar. Mijn aanstaande was "als minderjarige" getuige van zijn zus, maar ze moest iemand anders zoeken voor de wet.

Groetjes,

Laurie

melissa
16-8-2008
 Meld misbruik20-11-2007 15:17:06

hey liesbeth

Vergeet het uw nichtje kan helaas uw getuigen niet zijn ik weet waarover ik spreek ik had iemand gevraagd en ze hebben haar geweigerd omdat ze op mijn huwelijk MAAR 17j en 9 maanden stom he.
misschien een kadotje om de ouders te bedanken
uw bloemen
uw misboekje
ik hoop u een beetje geholpen te hebben

groetjes

melissa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...