Terug naar overzicht
Ik weet toen mijn zus trouwde was ik net 18 jaar. Voor de wet was dat geen probleem maar voor de kerk kan je pas getuige zijn als je 21 bent. Ik weet niet of dat ondertussen veranderd is (zus is getrouwd in 1990).Groetjes,Sandra12/04/2008
de lijst kan je zo lang maken als je zelf wil... KErk alleen al kan je opsplitsen is: ceremoniewagens, rode loper, fotograaf, ceremoniemeester, bruidskindjes, muziek (al dan niet live), bloemversieringen, huwelijkskaars, kussentje voor de ringen, teksten van het misboekje, getuigen, persoonlijke teksten, bedankjes voor kinderen aan de kerk,....Gewoon als basis een lijst nemen van internet of zo en deze zelf uitwerken met persoonlijke toetsen of zaken schrappen die je niet nodig acht, zorgt ervoor dat je niets vergeet... Relax blijven is de boodschap :-)
Hey,bij ons op het districtshuis hebben ze gezegd dat de getuige minstens 18 jaar moet zijn.Voor de kerk weet ik niet, wij trouwen enkel voor de wet.Groetjes,Sofie16-08-08
Bloemekes...(kerk, corsages, bruidsboeket)Feest: Wie/hoeveel pers. receptie/avondfeestringenEvt. huwelijksreis-zucht-Ik weet het, wij gaan het ook simpel houden. En met elk lijntje dat iki af wilde vinken op mijn lijstje, kwamen er 10 lijntjes bij!Keep it cool en volg je eigen ritme. Effe flippen doet iedereen vroeg of laat wel even. Succes!Griet
Hey,Bij een huwelijk voor de kerk mag de getuige jonger zijn dan 18 jaar. Mijn aanstaande was "als minderjarige" getuige van zijn zus, maar ze moest iemand anders zoeken voor de wet.Groetjes,Laurie
hey liesbethVergeet het uw nichtje kan helaas uw getuigen niet zijn ik weet waarover ik spreek ik had iemand gevraagd en ze hebben haar geweigerd omdat ze op mijn huwelijk MAAR 17j en 9 maanden stom he.misschien een kadotje om de ouders te bedankenuw bloemenuw misboekje ik hoop u een beetje geholpen te hebben groetjes melissa