Nu Online
Momenteel zijn er 116 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@Evy Guy de Vocht

19-11-2007 13:40:42
hallo Evy

heb je misschien de website of het email-adres van Deze Guy de Locht of zijn vrouw.
Je mag het ook altijd mailen naar
kimrennen@hotmail.com

Kim
26-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1566

Gitte
16-8-2008
 Meld misbruik19-11-2007 16:04:46

Hey Kim,

Wij hebben ook Guy de locht als videograaf en ik denk dat hij geen website heeft.

Groetjes

evy
1-3-2009
 Meld misbruik19-11-2007 22:30:10

Hey Kim,

Hun website is www.video-foto-service.be
email: video-service@skynet.be

telefoon/gsm vind je op de site.

Groetjes Evy

Linsey
27-6-2009
 Meld misbruik16-10-2008 12:40:46

heeft er iemand ervaring met Guy de Locht? We hebben zijn reportages gezien en vinden deze heel mooi. Maar van een andere fotograaf hebben we dingen over hem gehoord die mij toch hebben doen twijfelen. Het zijn natuurlijk wel concurrenten... Maar dan vraag ik me af waarom hij zoveel goedkoper werkt dan andere fotografen.
Als iemand een album en/of video bij hem heeft laten maken, graag een reactie.
Bedankt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...