Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijk op 25 september 2004

  20-10-2003 15:41:56
Tom en ik trouwen op 25 sept 2004! Wie trouwt er nog dan?
Het meeste wat moest geregeld worden, is ook al geregeld: zaal, kerk, fotograaf, enzoverderenzovoort...
Een kleed heb ik nog niet, ben ook pas van plan om daar maar vanaf februari naar te zoeken, of is dat te laat?
Mooie teksten voor de mis zijn altijd welkom, je kan geen ideeën genoeg hebben, denk ik zo...

An-Sofie
3-3-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1159


catherine
25-9-2004
 Meld misbruik20-10-2003 18:38:32

Hoi,
ik trouw ook op 25 september maar dat wist je al. Wij hebben ook zaal, kerk en fotograaf vastgelegd. Nu zoeken we dj en gaan we wet vastleggen (op een andere dag). Vanwaar ben je?
Groetjes, Catherine



An-Sofie
3-3-2008
 Meld misbruik20-10-2003 18:47:14

Onze dj ligt ook al vast, trouwen voor de wet nog niet. 1 simpele reden: we weten nog niet wanneer we dat gaan doen. Niet op dezelfde dag als de kerk, dat is wel zeker.
Oh ja, en ik ben van Tielt, West-Vlaanderen. Ons feest is in Brugge, in het Oude Sint-Janshospitaal.



catherine
25-9-2004
 Meld misbruik20-10-2003 18:51:05

Hoi!
Wij trouwen ook op een andere dag voor de wet. ik woon in gent en ga dus daar ook trouwen voor de wet maar ben oorspronkelijk van dendermonde waar ik voor de kerk ga trouwen. En om niet te veel te moeten heen en weer rijden, vonden we het beter om het in twee dagen te doen.
Groetjes



Kathy

 Meld misbruik21-10-2003 9:26:16

Wij trouwen 18 sept voor de kerk in Brugge. Voor de wet is het een andere dag, weet nog niet wanneer juist. Vanaf wanneer kan je dit eigenlijk gaan aanvragen op het stadhuis?Ik heb gehoord dat het 6 maanden voordien pas kan aangevraagd worden...



Marjolein

 Meld misbruik21-10-2003 12:30:52

Hallo,
wij trouwen op 18 september 2004 voor de kerk in Roeselare en op 13 september 2004 voor de wet in Gent. Het volgende is al geregeld: kerk, fotograaf, stadhuis, zaal, dj, video, ...
Voor een kleed ga ik kijken in december of januari.
veel plezier nog!



lagers
10-7-2004
 Meld misbruik21-10-2003 21:59:09

Wij trouwen 10 juli. Ik heb mijn jurk net gekocht. Februari is nipt wanneer je jurk besteld moet worden. De meeste leveranciers sluiten een paar weken in het verlof.



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 23:27:46

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...