Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Beginnen te regelen

18-11-2007 20:49:45
Hoi iedereen,

We hebben eindelijk beslist dat we gaan trouwen. Nu is mijn vraag: in welke volgorde regel je alles? Bijvoorbeeld: wij willen een bepaald bandje hebben op onze trouw. Maar het is heel belangrijk dat die erbij zijn. Moeten we dan eerst aan hun hun vrije data gaan vragen en dan naar de gemeente en dan de kerk en dan de zaal? Pfff het begint nog maar net en weet nu al niet meer hoe en wat... Kan er misschien iemand zijn volgorde van regelen doorgeven?

alvast bedankt
grtz

Liesbeth

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 449

Tamara
8-8-2008
 Meld misbruik18-11-2007 22:25:24

Hoi Liesbeth,

Wij zijn eerst en vooral op zoek gegaan naar een zaal. Afhankelijk van wanneer je trouwt is dat meestal hetgene je het langst op voorhand moet boeken (wij trouwen bv op 080808 en hebben onze zaal in januari 2007 vastgelegd). Volgende op ons lijstje waren ceremoniemeester en fotograaf en vervolgens ook de kerk. Het gemeentehuis kan je pas een bepaalde periode op voorhand vastleggen, maar meestal is dat geen probleem. Als het dus voor jullie vooral belangrijk is dat dat bandje er bij is, zou ik inderdaad aanraden om eerst en vooral met hen te overleggen wanneer zij kunnen en dan een zaal te boeken die op die bepaalde datum vrij is en die plaats biedt voor een live-band.

Veel succes met de voorbereidingen en vooral rustig blijven!

Groetjes,
Tamara
www.080808.tk

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik19-11-2007 8:00:45

het hangt er idd vanaf wanneer je op de gemeente je datum kan/ mag vastleggen.
Ik woon vb in turnhout en mijn man in merksplas. We hebben voor merksplas gekozen aangezien je daar gewoon een jaar op voorhand je datum al mag kiezen en in turnhout maar 6 maanden op voorhand.
Wij hebben ook eerst de zaal en band gekozen en dan pas de datum. Voor sommige is de datum wel belangrijk, voor ons maakte dat eigenlijk niks uit.
Fotograaf moet je ook al geruime tijd op voorhand vastleggen. Zeker als je of een zeer goede of een goedkoper wil.
succes!

Griet
2-2-2008
 Meld misbruik19-11-2007 10:31:41

Afhankelijk van de periode: de zaal
In de winter geen probleem, lente en zomer is soms lang wachten. Koppel die band eraan. Gemeentehuis en kerk volgen automatisch. Ergens tussenin kleedje ni vergeten natuurlijk... :)
Succes
Griet

melissa
16-8-2008
 Meld misbruik20-11-2007 15:31:42

hey liesbeth

Was ik van jou zou ik de vrije dagen van die band vragen dan de zaal want da moet je 1 jaar opvoorand boeken of uw datum is weg zo kijk je of da past voor de kerk en de gemeente als die data's nog vrij zijn denk ook vroeg tijdig aan je fotograaf en of eventueel een dj

groetjes

melissa

Marie
5-10-2008
 Meld misbruik21-11-2007 9:44:37

Idd: de zaal in principe 't eerst. Maar als dat bandje zeer belangrijk is, kijk eerst naar hun data en zoek dann afhankelijk van die data een zaal. Vervolgens kerk en stadhuis. En dan DJ, ceremoniemeester en evt ook al vervoer, fotograaf ook best lang op voorhand.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...