Terug naar overzicht
Hoi Liesbeth,Wij zijn eerst en vooral op zoek gegaan naar een zaal. Afhankelijk van wanneer je trouwt is dat meestal hetgene je het langst op voorhand moet boeken (wij trouwen bv op 080808 en hebben onze zaal in januari 2007 vastgelegd). Volgende op ons lijstje waren ceremoniemeester en fotograaf en vervolgens ook de kerk. Het gemeentehuis kan je pas een bepaalde periode op voorhand vastleggen, maar meestal is dat geen probleem. Als het dus voor jullie vooral belangrijk is dat dat bandje er bij is, zou ik inderdaad aanraden om eerst en vooral met hen te overleggen wanneer zij kunnen en dan een zaal te boeken die op die bepaalde datum vrij is en die plaats biedt voor een live-band. Veel succes met de voorbereidingen en vooral rustig blijven!Groetjes,Tamarawww.080808.tk
het hangt er idd vanaf wanneer je op de gemeente je datum kan/ mag vastleggen. Ik woon vb in turnhout en mijn man in merksplas. We hebben voor merksplas gekozen aangezien je daar gewoon een jaar op voorhand je datum al mag kiezen en in turnhout maar 6 maanden op voorhand.Wij hebben ook eerst de zaal en band gekozen en dan pas de datum. Voor sommige is de datum wel belangrijk, voor ons maakte dat eigenlijk niks uit.Fotograaf moet je ook al geruime tijd op voorhand vastleggen. Zeker als je of een zeer goede of een goedkoper wil.succes!
Afhankelijk van de periode: de zaalIn de winter geen probleem, lente en zomer is soms lang wachten. Koppel die band eraan. Gemeentehuis en kerk volgen automatisch. Ergens tussenin kleedje ni vergeten natuurlijk... :)SuccesGriet
hey liesbethWas ik van jou zou ik de vrije dagen van die band vragen dan de zaal want da moet je 1 jaar opvoorand boeken of uw datum is weg zo kijk je of da past voor de kerk en de gemeente als die data's nog vrij zijn denk ook vroeg tijdig aan je fotograaf en of eventueel een dj groetjes melissa
Idd: de zaal in principe 't eerst. Maar als dat bandje zeer belangrijk is, kijk eerst naar hun data en zoek dann afhankelijk van die data een zaal. Vervolgens kerk en stadhuis. En dan DJ, ceremoniemeester en evt ook al vervoer, fotograaf ook best lang op voorhand.