Nu Online
Momenteel zijn er 231 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

volslanke suitekleding

18-11-2007 18:36:28
Hallo bruidjes

Mijn mama heeft een maatje meer.
Ik zou dolgraag hebben dat zij ook straalt op mijn huwelijksdag. Weten jullie adressen voor leuke en mooie suitekleding voor een maatje meer?

Alvast bedankt..

kristel
30-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 2026

Laurie

Meld misbruik18-11-2007 19:24:54

Hey!

Bij Cony in Aalter hebben ze suitekledij voor alle maten (oa Linea Raffaelli, Oni Onik). Cony zelf is ook niet van de magerste en weet dus perfect wat de probleemzones van mensen met een maatje meer zijn.

Groetjes,

Laurie

Caroline

Meld misbruik19-11-2007 9:45:40

Bij Couture Ann in Aalst hebben ze ook suitekleding voor een maatje meer en ni te duur, mijn mama is daar ook geweest. De winkel is overgenomen door de dochter, maar de vroegere bazin loopt daar nog steeds rond en heeft 30 jaar ervaring, dus echt wel aan te raden.

didin

Meld misbruik19-11-2007 10:05:29

Hallo
mijn ma verkoopt haar prachtig bronskleurig suitekleed maat 46. Wij zijn getrouwd in juli. Mocht je interesse hebben mail dan gerust naar didin123456@hotmail.com

groetjes!

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik19-11-2007 12:47:17

Bij Devos in Lennik. Heel onze suite werd door hen gekleed (van het merk Oni-Onik).

Mijn mama is ook volslank, maar ze stond beeldig met haar kleed!

Kijk zelf maar: www.enoa.be/huwelijkportfolio/sofiechristophe
Mijn mama heeft een paars-grijs-achtig kleed aan met bijhorend hoed, tas en schoenen.

Veel succes,
Fieke
7/07/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...