Terug naar overzicht
SandraIk ga volledig met u akkoord. Ik ben donderdag gaan passen ginder en de service was inderdaad perfect!!!!
Ik ben enkele weken geleden, zoals ik al eerder hier aangaf, en ook ik was zeer tevreden over de service! Ze hield rekening met mijn wensen en mijn budget en ze zijn zeer geduldig en niet opdringerig.
Heykes,Alvast proficiat, 'k ben blij dat je je droomjurk gevonden hebt.Volgende week moet 'k ook kleedjes gaan passen bij Scarpellini, k kijk er echt naar uit, maar kan je mij ook zeggen welke pasmaatjes het daar zijn, want jammer genoeg heb 'k geen maatje 38.Groetjes,Sylvie
hoiik weet het eigenlijk niet welke pasmaat dat was hoor. bij mij waren de kleedjes meestal goed en soms ook te groot (werden ingespeld), ik vermoed dat het wel niet zo'n grote maten waren, maar dat wil daarom niet zeggen dat dat niet mogelijk is hé. Ze zijn alvast heel vriendelijk en behulpzaam, dus zit er maar niet mee in.
hoi ik ben daar ook geweest voor mijn kleed en ik heb maat 36 en die kleedjes die ik aangehad heb waren wel veel te groot dus denk wel dat het redelijke grote maten zijn.grtjs
De dingen die ik heb gepast waren maat 44 of 46 ... en ik heb 36!Maar ze spelden dat dan mooi weg, zodanig dat je een mooi idee krijgt van wat het moet worden.
Ah ok, k ben al wat gerustgesteld. K heb maat 42 en 'k ben blij dat 't geen pasmaatjes 38 zijn.