Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

droomjurk gevonden in scarpellini!!!

18-11-2007 13:03:01
hallo bruidjes
gisteren was het dan zover: mijn allereerste pasbeurt... ik was best wat zenuwachtig maar dat was nergens voor nodig. Ik ben geweest in scarpellini oostende en omdat ik op dit forum wat tegenstrijdige berichten over deze winkel lees, wil ik toch even zeggen dat het daar top was! De week ervoor had ik een modeshow bijgewoond van scarpellini en toen bleek al dat ze héééél veel keuze hebben. De mevrouw was echt heel vriendelijk, stelde mij onmiddellijk op mijn gemak, zei ook eerlijk haar mening zonder opdringerig te zijn en was heel behulpzaam. Mijn mama, zus en ik kregen allen een drankje en we hadden heel veel privacy bij het passen. Ik voelde mij een echte prinses. Ook werd onmiddellijk gepast met een schoon kettinkje aan en zo om een heel duidelijk totaalbeeld te krijgen (geen aankoopverplichting, gewoon om te tonen wat dat geeft). Echt top! Ik heb toch zeker een 15tal jurken mogen passen. Op het einde bleven er 4 over, toen nog 2 en toen was het heel moeilijk kiezen, ik mocht al mijn tijd nemen, geen druk, nog eens opnieuw aandoen en zo. Kortom, ik was super super tevreden van de service bij scarpellini oostende, echt een aanrader!!! En mijn droomjurk is ook echt top! Ik kan niet wachten tot mijn huwelijksdag!
Een stralend bruidje...

Sandra
25-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 277

Sofie
13-9-2008
 Meld misbruik18-11-2007 16:22:22

Sandra

Ik ga volledig met u akkoord. Ik ben donderdag gaan passen ginder en de service was inderdaad perfect!!!!

Natacha B

Meld misbruik18-11-2007 17:28:16

Ik ben enkele weken geleden, zoals ik al eerder hier aangaf, en ook ik was zeer tevreden over de service! Ze hield rekening met mijn wensen en mijn budget en ze zijn zeer geduldig en niet opdringerig.

Sylvie

Meld misbruik19-11-2007 10:30:34

Heykes,

Alvast proficiat, 'k ben blij dat je je droomjurk gevonden hebt.
Volgende week moet 'k ook kleedjes gaan passen bij Scarpellini, k kijk er echt naar uit, maar kan je mij ook zeggen welke pasmaatjes het daar zijn, want jammer genoeg heb 'k geen maatje 38.

Groetjes,

Sylvie

Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik19-11-2007 21:46:10

hoi
ik weet het eigenlijk niet welke pasmaat dat was hoor. bij mij waren de kleedjes meestal goed en soms ook te groot (werden ingespeld), ik vermoed dat het wel niet zo'n grote maten waren, maar dat wil daarom niet zeggen dat dat niet mogelijk is hé. Ze zijn alvast heel vriendelijk en behulpzaam, dus zit er maar niet mee in.

d
7-9-2008
 Meld misbruik20-11-2007 8:44:55

hoi

ik ben daar ook geweest voor mijn kleed en ik heb maat 36 en die kleedjes die ik aangehad heb waren wel veel te groot dus denk wel dat het redelijke grote maten zijn.
grtjs

Natacha B

Meld misbruik20-11-2007 18:19:20

De dingen die ik heb gepast waren maat 44 of 46 ... en ik heb 36!
Maar ze spelden dat dan mooi weg, zodanig dat je een mooi idee krijgt van wat het moet worden.

Sylvie

Meld misbruik21-11-2007 12:24:32

Ah ok, k ben al wat gerustgesteld. K heb maat 42 en 'k ben blij dat 't geen pasmaatjes 38 zijn.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...