Terug naar overzicht
hallo bruidjes,Jullie zouden mij ook een groot plezier doen door ze ook naar mij te sturen: mieke_vansieleghem@hotmail.comBedankt!!!Groetjes, Mieke
Zouden jullie deze ook aan mij kunnen bezorgen.peter.joosen2@telenet.beAlvast bedankt
Goeiemiddag bruidjes,Onder het motto 'bruidjes zijn er om elkaar te helpen' zou ik ook willen vragen of er iemand zijn misboekje zou willen doorzenden naar me. Handig om te vergelijken en aan te passen.Dank op voorhand!kathy_delanghe@yahoo.com
een tijdje terug heeft er iemand een link hier op de site gezet, waar je heel veel informatie kan op terugvinden. Misschien eens zoeken onder het topic religiesucces!
Aangezien ik al tientallen bruidjes gemaild heb met ons misboekje, heb ik besloten het meteen online te gooien:http://sofieendino.onzebruiloftsite.nl/uploads/11eed109... veel succes en plezier iedereen!
Wij hebben geen huwelijksmis, maar een dankmis omdat ik al eens voor de kerk ben getrouwd in het verleden. Heeft iemand daar een voorbeeldboekje van? Je mag het altijd mailen naar peterenbianca@live.be