Terug naar overzicht
Ik heb een gezien dat er in de eerste lezing een prentenboek werd gelezen en getoond en dat de kinderen voor de lezenaar mochten komen zitten. (Bv. hazeltje, saartje zoekt de liefde....)
een kinderreceptie. Moet je eens ingeven op google.
Hey,ik ben kleuterleidster in de eerste kleuterklas. Wij zijn in augustus getrouwd en de kindjes van de klas waren in de kerk. Bij het buitenkomen hebben ze bellen geblazen, rozenblaadjes gegooid en zelfgemaakte bloemen afgegeven. Onze fotograaf heeft ze allemaal laten poseren samen met ons en dat was echt heel leuk. Groetjes,Isabel
Hey,Dat je hen na de viering bellen laat blazen, rozenblaadjes laat gooien, ... daar ben ik ook wel voor te vinden.Maar echt dingen doen in de viering (prentenboek,...) zou ik niet doen. Ik ben ooit op een huwelijk geweest van iemand die in het lager les gaf en haar klas zong één liedje en de rest werd gezongen door een kinderkoor. Met alle respect, maar velen vonden nadien dat de mis meer op een eerste communie leek dan op een huwelijksviering.Het blijft nog altijd jullie dag en niet dat van de kinderen.Groetjes en veel succes.
hey, ik ben ook kleuterleidster maar ik geef momenteel las in drie scholenook ik stap in juni in het huwelijkik zou graag hebben dat alle kleuters die aanwezig zijn in de kerk na de dienst witte balonnen oplatenmisschien is dit wel een ideetje?moest jij nog leuke ideetjes hebben dan mag je ze gerust doormailen