Nu Online
Momenteel zijn er 212 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorbereidingen april-mei 2008 ?

  15-11-2007 16:50:47
Hoi allen,

mijn vriend en ik trouwen in april volgend jaar. Zijn er nog in die periode? Ik vroeg me af hoever jullie eigenlijk al staan met de voorbereidingen?
Ik heb geregeld:
- kleed gekocht
- fotograaf gereserveerd
- dj gereserveerd
- zaal gereserveerd
- kerk en gemeente datum vastgelegd
- getuigen zijn gevraagd

Zijn er dingen die nog dringend gedaan moeten worden volgens jullie? Wanneer beginnen jullie aan boekje voor kerk? Leggen jullie nu reeds reis vast?

Alle hulp is welkom!

Sarah
26-4-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 799


heidi
7-6-2008
 Meld misbruik15-11-2007 17:02:07

hallo,

wij trouwen in juni 2008 en hebben al dezelfde dingen geregeld als jullie, maar hebben ons misboekje al af en zijn begonnen aan de uitnodigingen te knutselen. verder zijn we nog bezig met het zoeken en vergelijken van trouwringen. maar doordat er toch al de belangrijkste dignen geregeld zijn, heb ik het gevoel dat ik in een gat val. heb jij dat ook?

groetjes
heidi



Ann
10-5-2008
 Meld misbruik15-11-2007 17:08:47

Hey,

Wij trouwen in mei 2008 en hebben de volgende dingen al geregeld:
kerk + gemeentehuis
DJ
Feestzaal
Bandje voor in de mis
Kleed
getuigen
kapster
fotograaf

wij zijn nu op zoek naar uitnodigingen en ringen.

voor de huwelijksreis kijken wij in januari.

Nog veel plezier met de voorbereidingen.

Groetjes Ann
10 mei 2008



Stephanie
12-4-2008
 Meld misbruik15-11-2007 17:11:17

Hoi,

wij trouwen op 12 april en ons reis ligt toch al n paar maanden vast omdat anders het vliegtuig niet te betalen was en ook omdat het vliegtuig ook al vrij vol zat. Maarja wij gaan naar Mauritius, het zal wel niet voor alle bestemmingen zo zijn.

voor de rest hebben wij het zelfde als jullie al gedaan en ook nog de uitnodigingen zijn in orde en onze trouwringen en de ceremoniemeester.
Het misboekje gaat een werkje voor ongeveer nu zijn bij ons. We willen het tegen januari af hebben.

Groetjes,

Stephanie



San
12-4-2008
 Meld misbruik15-11-2007 17:15:21

Dag Sarah,

Wij trouwen op 12/04/2008. Wij trouwen enkel voor de wet en hebben dus iets minder voorbereiding dan jullie.
Bij ons is het volgende geregeld.
Kleed is besteld, in februari langsgaan voor 1ste pas en aanpassingen.
Ringen zijn besteld.
Zaal is gereserveerd, in feb langsgaan om menu te bespreken.
Dj is gereserveerd. Hij gaat ons nog contacteren om het een en ander af te spreken maar dat zal ook pas voor velgend jaar zijn.
Fotograaf : wij wilden eerst geen fotograaf nemen en de foto's opvragen van iedereen die er bij zal zijn op onze grote dag en dan een digitaal fotoalbum zelf in mekaar knutselen. Ik heb echter een beetje bang en heb nu een fotograaf gevonden in Diest voor een zeer goede prijs. Wij krijgen alle foto's op CD en 100 foto's worden door hem bewerkt. Met deze foto's kunnen we dan zelf ons digitaal fotoboek maken. Wij hebben morgenavond een afspraak bij hem.
Notaris moet nog geregeld worden, is ook voor volgend jaar.
Gemeentehuis is voorzien voor januari.
Kostuum ventje wordt gekocht in de solden alsook zijn en mijn schoenen.
Bruidsboeket wordt gemaakt door mijn grote zus die ook mijn getuige is.
Videograaf is geregeld (mijn papa is lid van een videoclub en hij heeft enkele vrienden opgetrommeld).
Kapsel is nog niet in orde want ik ben mijn haren aan het laten groeien dus dat heb ik voorzien voor feb-maart.
Schminkster is geboekt.
Uitnodigingen zijn in voorontwerp en worden via internet besteld, is voorzien voor begin feb.
Amai, als ik het zo aan het tikken ben is er al veel gebeurd.
Groetjes,
Sandra
12/04/2008



Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik15-11-2007 17:30:13

Wij trouwen in mei.
Ongeveer hetzelfde is geregeld, buiten dat mijn kleed nog ni gekocht is (wel al gekozen, hoewel ik aan het twijfelen ben vermits ik maar 1 winkel gedaan heb, miscchien moet ik er meer doen!), en we hebben ons vervoer al vastgelegd (als ge iets speciaals wilt kunt ge daar toch best voor beginnen uitkijken).

Onze huwelijksreis zijn we aant rondkijken, maar de boeken zijn nog niet uit voor volgende zomer...

Succes nog!



T

 Meld misbruik15-11-2007 17:41:03

Hey,

wij trouwen op 3 mei en als ik dat zo lees hebben we nog veel te doen. Momenteel ligt enkel de kerk en de zaal vast, is de DJ geboekt en mijn kleed besteld.
De fotograaf zullen we eerstdaags vastleggen. We zijn nog steeds op zoek naar een niet te dure videograaf en ook de ringen moeten nog uitgezocht worden. De wettelijke trouw, uitnodigingen, kerkboekjes, menu's, kapsel, kostuum voor mijn ventje, bruidsboeket, reis, ... moeten nog allemaal geregeld worden. Amai, ik geraak ervan in paniek als ik het allemaal eens herlees.

Groetjes
Tina
03/05/2008



Natacha B

 Meld misbruik16-11-2007 13:53:15

Niet in april, maar half mei, maar ik kan je toch even vertellen wat er al is geregeld:

- getuigen gevraagd & familie verwittigd
- zaal & traiteur
- DJ
- fotograaf & buitenlocatie
- gemeentehuis
- mijn kleed
- bezig met ontwerp uitnodigingen (mijn verloofde)
- ruwe versie gastenlijst gemaakt
- ideeën omtrent tafelthema zo goed als duidelijk

Wat nog? Vanalles!

- trouwringen
- zijn kledij & horloge
- mijn schoenen & accessoires
- hotel boeken
- ev. drukker voor uitnodigingen
- bedankingen
- gastenboek
- bruidsboeket
- ...

Best nog wat dus, maar als je al eens weet waar, wanneer, met wie (:p), waarom ... je gaat trouwen, sta je al ergens hé ;)

Ik denk dat jouw lijstje er al goed uitziet!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...