Nu Online
Momenteel zijn er 245 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremoniemeester

14-11-2007 13:20:57
Hey!

We zijn op zoek naar een ceremoniemeester regio Aalst.. Kent er iemand soms iemand waar we geen autoos moeten bij nemen? Blijkbaar gaat dit samen met het huren van de wagens.. Deze liggen bij ons al vast dus...
Alvast bedankt!!
Kim

Kim
28-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 241

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik14-11-2007 13:32:57

dag Kim

wij zijn in Aalst op 16 juni getrouwd en hadden Steven Chys.
We zijn/waren er mega content van ! Echt een hele sympathieke die zijn werk heel goed doet !
Hij werkt niet met auto's da's ook al een pluspunt

hier is zijn website
http://www.ceremoniechys.be/

Hij is wel van West Vlaanderen, maar geen probleem om naar Aalst te komen

groetjes
Christel
getrouwd op 16 juni

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik14-11-2007 13:34:32

Hallo,

wij zijn ook van bij Aalst en hadden Steven Chys als ceremoniemeester. Hij is van West-Vlaanderen maar doet ook Oost-Vlaanderen. Wij zijn echt heel tevreden van hem. Hij was in onze ogen onmisbaar. Hij is erg vriendlijk en sympathiek, ok helemaal geen stijve bedoening. Bij hem ben je niet gebonden aan vervoer. Hij heeft een website www.ceremoniechys.be .

Veel succes,
Isabel

Kim
28-6-2008
 Meld misbruik6-12-2007 12:38:00

Hallo,

Spijtig genoeg is hij niet beschikbaar die datum? Kent er soms nog iemand een ceremoniemeesters?

Alvast bedankt!!
Kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...