Terug naar overzicht
Hey Debby,Wij trouwen er deze zomer! ben je er al gaan zien? tip top inorde, kei gezellig gewoon... Ook qua begeleiding niets anders dan lof!!!!!!ik zou zeggen gewoon doen...groetjes Dorien
Hey Dorien,Volgens mij liggen de prijzen zowat hetzelfde als overal(zoals bv in Horta)hé?Ik had al wel direkt een mail gekregen van de prijslijst en dat zag er zowat hetzelfde uit!xx
WIj zijn daar deze zomer getrouwd - hebben wel klein intiem feestje met 20 man gedaan, maar was echt super!!!!!! de tuin is zalig (als het goed weer is en dat was het toen) ,net als het privé terras, het eten superlekker en de bediening zeer aangenaam discreet.Ook is het me opgevallen dat ze na afloop van het forfait (had forfait voor alle drank van 6u genomen) helemaal niet overdreven vaak komen bestellingen opnemen - net ideaal gedoseerd dus, en absoluut geen misbruik.Wat mij betreft absolute aanrader - onze vrienden die op ons feest waren doen hun feest er trouwens ook volgend jaar :)Succes met de keuze :)GroetjesEva 26/5/2007