Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de bruidsjurk, ik weet het niet meer!!!

14-11-2007 10:02:25
hallo
hebben jullie dit ook gehad: ik was er zoooo zeker van overtuigd welk genre trouwjurk ik wilde en van welk merk het moest zijn. Hierbij baseerde ik me vnl op foto's op internet en in magazines. Nu heb ik echter een modeshow bijgewoond waar ik deze jurken in het echt gezien heb en ook andere jurken van merken waar ik nog nooit eerder van had gehoord. Ik had de indruk dat ik meer jurken graag zag in die andere merken en die waren een compleet andere stijl dan ik mij al die tijd had ingebeeld dat het zou worden. Nu ben ik echt in de war. De kleedjes die ik dan zooo mooi vond, spraken me in het echt minder aan dan ik had verwacht. Over enkele dagen heb ik mijn eerste pasbeurt en ik weet echt niet wat doen. Toch gaan voor de merken die ik aanvankelijk wou of het over een heel andere boeg gooien? help, ik heb hier dus al slapeloze nachten van gehad. Ik heb zo'n schrik om verkeerd te kiezen en het mij achteraf te beklagen... en de pasbeurt komt nu echt heel dichtbij.

Sandra
25-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 544

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik14-11-2007 10:29:03

gewoon passen! ik zag op het internet een mooi broekpak en wou zeker geen kleed!
ik ging het broekpak passen en voelde me een boerinneke.
ik paste een ian stuart omdat mijn schoonzusje me absoluut in een kleed wou gezien hebben. ik vond dat kleed wel mooi, maar dacht op de kapstok dat ik het nooit zou aandoen... awel en net dat is het geworden!
je kan zoveel in de boekjes kijken als je wil, maar je moet het toch aanzien!
succes

nancy
24-5-2008
 Meld misbruik14-11-2007 11:00:07

elk kleed ziet er anders uit als je het aanhebt. Ik heb uiteindelijk gekozen om geen kleed te kiezen van die merken. Eerst had ik een kleed gezien van Brinkman het zou me ongeveer 1500 euro kosten. ik ben dan naar een bruidshuis geweest waar ze zelf trouwkleden maken en ze kunnen daar exact hetzelfde kleed maken voor maar 850 euro! het grote voordeel is dat ik zelf de stof en kleur kan kiezen, alle details die ik wil zullen erop zijn. het zal nog 10 keer mooier zijn dan dat model uit dat boekje. het loont zeker eens de moeite om prijzen op te vragen van zelfgemaakte bruidskledij, je moet dan niet het merk betalen.
Ik heb mijn kleed gekocht bij Bruidshuis steven in torhout, een echte aanrader, heel simpele en vriendelijke mensen, ze dringen absoluut niet aan!!!

Karolien
2-8-2008
 Meld misbruik14-11-2007 11:50:23

Ik kan alleen bevestigen wat hier staat. ik heb op voorhand úúúren gekeken naar kleedjes en "wist" zeker: het wordt Brinkman of Linea Raffaelli. Maar toen ik ze aanhad, tja ik stond er niet mee. En ik moet zeggen: de stoffen en de afwerking van Brinkman vielen tegen toen ik ze aanhad. Het is een Ian Stuart geworden; Iets boven budget maar 200% mijn gedacht. ik deed het aan om "gewoon eens te zien wat het zou geven". ik vond het meteen waw. Nog andere gepast maar ben bij 1ste keuze gebleven. Je kan zoveel op voorhand zoeken als je wil maar je moet het eerst in het echt zien en zeker eens aandoen. Je gevoel zal je wel zeggen dat het goed zit. Het geeft gewoon een kick. Vertrouw op je instinct! Veel succes ermee!

Wendy

Meld misbruik14-11-2007 11:59:48

Gewoon passen is de boodschap, je zal het wel merken in welk kleed je straalt en in welk kleed niet.
Ik dacht ook echt dat ik een Linea Rafaeli ging kiezen en die kleedjes stonden me gewoon écht niet... ik ben getrouwd in een heel ander kleed dan ik zelf dacht, maar dat was gewoonweg hét kleed!!

Groetjes
Wendy
www.wendy-jonathan.be

Sylvie

Meld misbruik14-11-2007 12:45:12

Heykes,

Je mag echt niet beslissen zonder eerst de kleedjes te passen. K had oorspronkelijk ook heel andere kleedjes in m'n gedachten tot 'k enkele aandeed. Op voorhand zei 'k nee, maar toen 'k ze aanhad vond 'k ze prachtig. Gewoon passen en je zal wel van mening veranderen.
Dan weet je pas of je 't mooi vind of niet.

Groetjes,

Sylvie

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik14-11-2007 13:46:29

Hallo,

ik vond nergens een kleed helemaal naar mijn zin en besloot het zelf te 'ontwerpen'. Ik trok met mijn schetsen naar een bruidswinkel waar ze ook zelf jurken maken. Een verkoopster bekeek het met mij en stelde voor enkele dingen te passen om te zien wat mooi bij me was. Ze kwam aan met een kleed en ik trok mijn neus op naar mijn mama die mee was. Op de kapstok helemaal niet mijn ding. Ik trok het toch eens aan en ik heb niks anders meer aangehad. Ondertussen ben ik getrouwd in dat kleed en het was echt zalig. Zelf zou ik er nooit aan gedacht hebben om het zelfs maar te passen. Maak je niet teveel zorgen voor je eerste pas. De verkoopsters helpen je ook heel goed bij je keuze en ze weten wat bij je zal passen of niet.

Veel succes,
Isabel

Joke
19-4-2008
 Meld misbruik14-11-2007 15:57:28

Ik ken het helemaal! En zoals iedereen hier ook al zei, moet je de kleedjes gewoon passen en zien met hetwelke jij straalt. Kies dus zeker voor een winkel waar ze verschillende merken hebben, zodat je kan vergelijken! Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...