Terug naar overzicht
Hey,Wij hadden hem al lang geleden eens een mailtje gestuurd, en het duurde ook wel even voor er een antwoord kwam... hij bleek al bezet voor die dag. Nu hebben we Jef Celen als fotograaf.Dus misschien idd eens bellen?Groetjes,Tania
Wij hebben ook niets meer van hem gehoord. Had hem nog gemaild, maar geen reactie meer gekregen. Ook telefonisch was hij niet bereikbaar. Nu ja, voor ons geen probleem, wij hebben ondertussen een andere fotograaf vastgelegd.
Hoi, Wij hebben hem als fotograaf, als je een tijdje terug in het forum kijkt zal je lezen dat er wat problemen zijn geweest. Met Thiery's uitleg erbij!!Verder zijn wij heel blij dat wij hem nog hebben als fotograaf!!!! Zijn foto's zijn prachtig en al de extra's die hij doet... Fantastisch!!! Ps vreemd dat je bij bijna elk fotograaf onderwerp de naam van een bepaalde fotograaf tegenkomt en dan nog telkens van dezelfde verzender???? Sorry Tania ik begin aan je eerlijkheid te twijfelen...Sarah_Yo
Hallo,Ik wil hier zeker geen polemiek starten... Blijkbaar wordt er aan mijn eerlijkheid getwijfeld, alle bon. Voor alle duidelijkheid: wij hebben een hele tijd gezocht naar een goede en betaalbare fotograaf, en waren heel blij dat we via tips op dit forum bij (jawel) Jef Celen zijn terecht gekomen. Ik heb hem daarna inderdaad nog een paar keer vernoemd, omdat we er heel erg blij mee waren, en ik deze tip zeker aan anderen wilde doorgeven. Ondertussen weten we dat hij eigenlijk al veel werk heeft volgend jaar, en heb ik hem niet zo vaak meer vernoemd. Wees gerust, hij heeft geen reclame van mij nodig. Verder kan ik ook alleen maar zeggen wat mijn ervaring was met Thierry Botten, zeker niet negatief, alleen een eerder lange wachttijd voor een antwoord, en hij bleek al bezet (wat eerder positief is voor hem natuurlijk, zo lang op voorhand).Als het gaat over bruidsjurken vermeld ik ook altijd dezelfde winkels, waar ik goede ervaring mee heb, is dat dan ook oneerlijk???Ik dacht dat dit forum bedoeld was om ervaringen uit te wisselen, jammer dat er zo moet op gereageerd worden.En sorry dat dit eigenlijk buiten de onderwerpsvraag valt...Groetjes,Tania