Terug naar overzicht
Ik zag ergens de namen van verschillende componisten. Ook kan je verschillende landen of steden nemen. Ik denk er ook nog over na...Groetjes
Hey Kim,wij hadden liedjes uit TV series van toen en nu per tafel (Pink panter, muppet's Show, The entertainer, enz...).Bij het afroepen van elke tafel, werden de namen afgeroepen op de tonen van het liedje. Zo zat de sfeer er ook goed in!Groetjes,Veerlehttp://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl 25.08.07
Ik ben ooit naar trouwfeest geweest en daar riepen ze de mensen aan tafel met liedjes waar kleuren in voor kwamen.Bij het binnenkomen krijgt iedereen een kaartje met bepaalde kleur die bepaalt aan welke tafel je zit.BVRood - liedje spelen: red red winePurper - liedje spelen: purple rainBlauw - liedje spelen: I'm blue (da ba dee)Geel - liedje spelen: Yellow submarineenz...Ik vond dit wel tof.Op een ander trouwfeest riepen ze de mensen aan tafel met instrumenten en je kreeg bij het binnenkomen een afbeelding van gitaar of saxofoon of harp en je mocht naar je tafel gaan wanneer je jouw instrument hoorde.Hopelijk ben je hier iets mee.Marieke11.10.2008
Hoi Kim,Wij hebben de tafels de naam gegeven van steden waar we al samen op verlof zin geweest. Groetjes,
Hallo,Wij hadden allemaal snoepnamen, zoals lettertjes (de geletterde tafel), beertjes, drop, ...En op de tafels stond dan een bokaal met die snoep erin en de gasten kregen als ze binnenkwamen een zakje met hun soort erin en zo konden ze op zoek gaan naar wie met hun aan tafel zat en naar hun tafels zelf. Nog veel succes!
HeyAangezien ons feest overheersend jaren 80 moet uitstralen, zullen we elke tafel de naam geven van een TV-serie uit die jaren: Dallas ( voor de iets oudere familie), the A-team,... noem maar op.Groetjes,Evelynwww.nielsenevelyn.be
ik heb al gezien dat op de tafels genoemd waren naar bepaalde kruiden en de mensen kregen bij het binnenkomen zo'n papieren zakje met het kruid erin. Ik heb ook een trouwfeest gehad waar de tafels genoemd waren naar houtsoorten omdat de bruidegom les gaf in houtbewerking. was ook wel origineel want de meeste mensen wisten in het begin niet wat de namen betekenden. de houtsoorten stonden dan id vorm van een mooi kunstig blokje op tafel.
Ik ben ook eens naar een trouw geweest waar alles van chocolade was: mignotte, nutelle, leonidas, callebaut, ... da was ook kei origineel ;)
Hoi,Wij zijn op 25/08/2007 getrouwd en hebben de wereldwonderen gebruikt, of toch de wonderen dat in aanmerking kwamen voor de 7 wereldwonderen: Macchu Pichu, Isla de Pasqua,Colosseum, ...De gasten vonden het allemaal wel origineel.groetjes en succes,Antoniettaal 82 dagen gehuwd!