Nu Online
Momenteel zijn er 232 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Maastricht

13-11-2007 19:26:25
Dag allemaal,
Ik ga vrijdeg met mijn schoonmoeder in spé een dagje naar Maastricht om te shoppen. Zijn er daar winkels die ik zeker moet bezoeken met betrekking tot trouwschoenen en allerlei accessoires.

Sandra
12/04/2008

San
12-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 235

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik14-11-2007 8:03:13

Hey,

Ik weet alleszins één bruidswinkel zijn in Maastricht. Mijn vriend heeft er mij in februari tijdens een weekje verlof ten huwelijk gevraagd!

Ik veronderstel dat je dat wel makkelijk op het net vindt, heb geen weet of ze daar veel accessoires hebben of niet.

Nu heb ik zelf trouwschoenen gekocht tijdens een weekendje Vlissingen (blijkbaar gaan we graag naar Nederland lol), bij Merrie Mie, voor maar 49 euro. Dat heb ik hier nog niet gevonden hoor, was ook een bruidswinkel. Ze zijn van het merk Viviane moest dat je verder helpen.

Veel succes!

Tania

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...