Terug naar overzicht
Ik ben er eens naar een feest geweest: absoluut prachtige zaal en bediening! Maar volgens mij is ie wel duur - voor mij dus jammergenoeg geen optie.Als je er veel geld aan wil geven een aanrader.groetjes,Nip
Hi!Wij zijn ook gaan zien naar zaal Horta. Hele leuke en professionele begeleiding. En we vielen niet direct steil achterover van de prijzen... Wij hebben echter niet voor deze zaal gekozen aangezien het een hele grote zaal is en wij maximum 100 personen voor ons feest uitnodigen.Zeker langsgaan, is echt een aanrader. Je hoeft nog niet direct iets te beslissen!Succes nog met de zoektocht! Caroline 26042008
Hey,wij trouwen volgend jaar in Horta. We hebben heel veel zalen bezocht in en rond Antwerpen, en we hebben vooral voor hen gekozen omwille van de service. We zijn er zeer goed onthaald, alles wordt tot in de puntjes geregeld, en als we vragen hebben mbt de organisatie, kan ik hen altijd contacteren. Ik heb er alle vertrouwen in dat zij er mee voor gaan zorgen dat die dag alles op rolletjes gaat lopen.Veel succes,Groeten,Veerle 02/08/2008
Hey Veerle,Mag ik je ook vragen wat ongeveer jou kosteplaatje is?Wij hebben ongeveer 10000 euro uitgrekend maar snap niet goed hoe dat is met de versiering.En hoeveel mensen heb je ongeveer?Wij voor de receptie 100 en avondfeest ook zoiets...maar blijkbaar is de zaal daar heel groot en is dat dan niet meer gezellig!thanks!xxx
Beste,Wij huwen volgend jaar in augustus en geven ons feest in "Horta".Alles is daar zeer verzorgd en je wordt er hartelijk onthaald en ze staan open voor suggesties etc. Ik zou als ik van jou was zeker eens langs gaan...snijf de sfeer even op en vergelijk. Met vriendelijke groet, Frank