Nu Online
Momenteel zijn er 245 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Domper op de feestvreugde

13-11-2007 10:23:37
Gisteren heb ik een serieuze domper op de feestvreugde gekregen. Dit bericht is hier mss niet op zijn plaats maar zit er toch serieus mee in. Ik heb namelijk al een aantal weken last van een tranende oog. Ik ben naar de oogarts geweest en zij heeft mij druppels gegeven die ik gedurende een week moest gebruiken. Echter na 2 weken is dit nog steeds niet beter. Ik gisteren terug en blijkt nu na een aantal testen dat mijn traankanaal verstopt zit en dit kan enkel operatief rechtgezet worden. Afhankelijk van mijn de ernst zijn er 2 mogelijkheden. Ofwel steken ze onder plaatselijke verdoving een sondetje (slechts enkele milimeters maar wel zichtbaar) in mijn oog en daar gedurende 6 maanden moet blijven zitten (dagoperatie). Ofwel gaan ze onder volledige verdoving een nieuw traankanaal maken en dit is een verblijf van een 3-tal dagen in het ziekenhuis. Ik begin me dus serieus op te jagen want ik wil er op 12/04/2008 echt op mijn best uitzien en vind het maar niks dat je op de foto's een buisje in mijn oog ziet steken (Ik probeer een beetje positief ingesteld te zijn en ga er vanuit dat mijn probleem opgelost is met een dagoperatie). Op 03/01/2008 heb ik pas een afspraak met de oogchirurg in Tongeren. Hij zal dan beslissen wat er moet gebeuren. Waarschijnlijk moet ik dan nog een aantal weken wachten voor hij die operatie kan uitvoeren dus dan komen we zeer kort op onze trouwdatum. Zijn er onder jullie die ook ervaring hebben met dit? Ik begin zelfs te denken om dit pas te laten doen na de trouw. Ik heb er geen pijn aan enkel een waterige ook maar met een tissue is dat zo weer weg. Ik ben er toch even niet goed van.

Groetjes,

Sandra
12/04/2008

San
12-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 368

silvy
4-4-2008
 Meld misbruik13-11-2007 10:40:03

Hey Sandra,

Oh dit vind ik echt jammer voor je! Kan begrijpen dat je geen zin hebt in foto's met buisje!
Als het medisch gezien geen kwaad kan en je hebt er geen last van kan je misschien inderdaad even wachten. Informeer goed bij je oogarts!
Alvast veel succes en hopelijk komt er een oplossing uit de bus!!!
Vele groetjes
Silvy

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik13-11-2007 10:46:04

Hey!

Geen ervaring hiermee maar ik wil je toch even veel sterkte wensen!

Succes!

Griet
2-2-2008
 Meld misbruik13-11-2007 11:53:22

Gewoon afwachten wat de oogchirurg zegt. Je bent niet onmiddelijk doorverbonden naar spoed dus kan dit waarschijnlijk ook nog even wachten. Vertel die chirurg ook duidelijk je trouwdatum en je vrees. Wedden dat het allemaal wel mee zal vallen?
Ik duim voor je!
Groetjes,
Griet

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...