Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kastelen Regio Gent

  13-11-2007 8:15:32
Beste trouwertjes

Wij zoeken naar een sprookjesachtige locatie in de regio gent ( of Dendermonde). Nu, we zijn gisteren het Kasteel Coninxdonck gaan bezichtigen, en waren direct onder de indruk van de omgeving en het gebouw ( en prachtig versierde kamers ).

Nu, zijn er onder jullie mensen die hier al een trouwfeest hebben gehouden/bezocht? En zoja, wat zijn jullie ervaringen? Lekker eten? Bediening? ...

En zijn er in de buurt "kasteeltjes" die even mooi of zelfs nog mooier zijn,en toch in dezelfde prijsklasse vallen?

Groetjes

M&N

Matthias
6-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1143


Karolien
2-8-2008
 Meld misbruik13-11-2007 9:01:15

Dag Matthias, wij geven onze trouwfeest in Kasteel Sanderling. Héél romantisch, superbediening, heerlijk eten, alles tot in de puntjes in orde. We hebben er al 2 feesten gehad en we waren onmiddellijk verkocht zoals dat heet :o) Problee: ik denk dat ze tot in oktober volgend jaar elke zaterdag als geboekt zijn. Onlangs verscheen hier wel een bericht dat er in juni 2008 een zaterdag is vrijgekomen. Misschien kan je daar eens voor kijken? Kasteel Carelshof is in Sint-Amandsberg en was voor ons echt een afknapper. Maar ieder zijn smaak natuurlijk! nog veel succes!



lien
16-2-2008
 Meld misbruik13-11-2007 9:19:38

Mijn zus is in 2004 getrouwd in Kasteel Coninckxdonck en ik heb niets dan lof over de bediening, het eten, enz... Enig minpuntje daar (als je er al één moet geven) is het feit dat de receptie doorgaat in verschillende salons. Maar in feite gaf dat nog wat gezelligheid en sfeer... Succes met de zoektocht! Lien 16.02.2008



Marie
5-10-2008
 Meld misbruik13-11-2007 9:55:04

Hey, Wij zijn Coninxdonck ook gaan bezoeken, en het is echt een zéér mooie locatie en prijs kwaliteit zeer goed denken we. Zeker doen, zou ik zeggen! Wij hebben uiteindelijk wel gekozen voor het Kasteel Van Wippelgem in Evergem, omdat de locatie nog nét iets mooier is naar ons gedacht. Misschien moet je daar ook eens gaan kijken! We zijn ook naar 't Carelshof gewst in Oostakker maar we hoorden daar van mensen ook een aantal negatieve reacties over, verder zijn er nog het kasteel van zaffelare, kasteel van lebbeke, en als het in W-Vl ook mag zijn, wij zijn ook naar Kasteel D'Aertrycke gewst. Dat was écht prachtig!! Minpunt vonden wij dat het feest in drie apperte, in elkaar overlopende zaaltjes doorgaat. Succes! En laat eens weten wat het geworden is!



Lore
5-7-2008
 Meld misbruik13-11-2007 10:15:29

Wij trouwen in Kasteel Coninxdonck op 5 juli 2008. We weten dat het kasteel bekend staat om zijn uitzonderlijke goede keuken. Ook zijn de eigenaars zeer sympathieke mensen die helemaal niet moeilijk doen. Wij gaan bijvoorbeeld een live-band laten komen voor de openingsdans en het eerste uurtje muziek. Daarna neemt de DJ over. Dat was voor hun allemaal geen enkel probleem.

Wat ik ook heel leuk vind, is dat er maar één feest tegelijk kan doorgaan. Zo heb je pas echt het gevoel dat het kasteel voor één dag voor jullie is.

Groetjes

Lore



Marijke
2-8-2008
 Meld misbruik14-11-2007 13:16:58

Ook wij trouwen in Kasteel Coninxdonck op 2 augustus 2008. We hadden ons laten vertellen dat het eten er meer dan in orde was en het kader is ook wel betoverend mooi.

@ Lore: hebben jullie trouwens iets op papier gekregen? Wij hebben een mailtje gekregen met de bevestiging van de reservatie en daarna de factuur en betaald maar dat is alles. Deze week gaan we een keer bellen om te vragen of alles in orde is en een paar bijkomende vraagjes te stellen enzo.

Groeten,
Marijke



Lore
5-7-2008
 Meld misbruik15-11-2007 13:40:09

@Marijke
Bij ons ongeveer hetzelfde verhaal. Maar als jullie het voorschot betaald hebben geldt dit als een contract. Bovendien staan al hun prijzen en formules op het internet. Ik zou me niet te veel zorgen maken: mijn ouders kennen de uitbaters via-via en het zijn de meest vriendelijke en gemakkelijke mensen die je kan inbeelden.

Misschien moet je inderdaad nog eens terugbellen, gewoon om te tonen dat je ermee bezig bent. Mij hebben andere mensen ook aangeraden om een proefdiner te organiseren daar. Gewoon ook eens om de mensen daar wat beter te leren kennen. Je moet het maar eens vragen ;-)



kelly

 Meld misbruik25-11-2007 12:53:18

Hoi Matthias,

Ik ben de dochter van de uitbaters van Kasteel Sanderling. Ikzelf trouw er volgend jaar op 6 september. Het klinkt natuurlijk evident dat ik in de zaal van mijn mama trouw, maar we hebben getwijfeld daar iedereen van de provincie antwerpen en vlaams-brabant moet komen, dus voor onze gasten wel een uur rijden, maar je kan eigenlijk gewoon geen mooiere zaal vinden. Het is er gewoonweg fantastisch, lekker eten, superbediening en alles wordt tot op de puntjes uitgelegd. En op het einde van het gesprek weet je al wat uw trouwfeest gaat kosten, wat toch ook wel een belangrijke factor is. neem is een kijkje op www.kasteelsanderling.com of bel naar men mama 0479/47.54.62

Groetjes
KElly


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info