Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat heeft jullie trouwfeest gekost?

12-11-2007 15:22:28
Hallo,

Ik ben op zoek naar een betaalbare zaal zoals de meeste mensen.
Nu wil ik eens horen wat jullie receptie en avondfeest heeft gekost en waar het was!
Avondfeest zou ik met eten maar maar 4 gangen ofzo anders zit je te lang aan tafel en ook gewoon eten niet te speciaal, mijn verloofde eet dat niet graag en onze kindjes zijn er dan ook bij hé!
Ik ben van antwerpen dus liefst niet te ver van daar!
Laten jullie iets weten?

Thanks!
Debby

Debby
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 345

Ann
27-9-2008
 Meld misbruik12-11-2007 15:30:44

Hé Debby,

Ik ben ook van Antwerpen en wij gaan trouwen in de zaal La Grange in Massenhoven (15 min. rijden van Antwerpen). Het is een toffe zaal (wat afgelegen) en alles is mogelijk. Van een fuif tot een gangen-menu of buffet. Je kan daar zelfs bepalen wat je wel en niet als hapjes wilt of op je buffet. Alles is bespreekbaar. Wij hebben receptie met hapjes
voor ongeveer 18 euro pp en dan voorgerechtenbuffet, hoofgerecht aan tafel (1 schotel) en nagerechtenbuffet voor 70 euro pp en dit alles in: zaal, bloemen, versiering en drank tot 3 uur. Nadien is er een forfait. Ga maar kijken op www.la-grange.be

Hopelijk kan je iets naar je zin vinden

Groetjes,
Ann

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik12-11-2007 16:18:32

Hey Ann,

Ben eens gaan kijken en dat is echt wel iets naar mijn zin( ik weet nog niet van mijn verloofde want ik zit op mijn werk!)
De prijs valt ook nog mee want had ook al eens Hof Van nazareth gevonden vond ik ook heel mooi maar kwam toch algauw op 8000 euro uit!
En hoe zit het met de DJ?

Thanks!
Debby

Ann
27-9-2008
 Meld misbruik12-11-2007 16:30:13

Debby,

Wij zijn ook naar het Hof van nazareth gaan zien, maar vonden dit toch te duur en we vonden het toch ook niet tof dat er 2 zalen dicht bijeen zijn. Wij wilden echt wel het enige feest op die locatie zijn. En bij la grange lig je echt wel een beetje weg van de bewoonde wereld. Echt romantisch.

Bij la grange hebben ze een huis-dj, maar wij hebben een vriend die komt draaien. Dus daar kan ik je niet mee helpen.

Je kan altijd een mail sturen om basis informatie te ontvangen (prijzen en mogelijkheden receptie en avondfeest, maar ook dj informatie). Zo ben ik ook begonnen

Laat het maar weten als je nog iets wil weten.

Ann

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik12-11-2007 17:26:27

Hallo,
Wij zijn getrouwd in Tybeert in Daknam (bij Lokeren). Wij betaalden 18 euro pp voor de receptie en voor de avondgenodigden betaalden wij 65 euro pp (aperitief met hapjes, voorgerecht, soep, hoofdgerecht, dessert, dranken en drankenforfait tot 4.30).
Het is echt een heel goeie zaal!!
Groetjes
caroline

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...