Terug naar overzicht
Helaba Matthias,Ik heb deze vraag al een paar keer gelezen en meestal was het antwoord dat ze zo'n verzekering niet hebben in België, waar je wel terecht kunt is Nederland, daar zijn deze verzekeringen zeer goed gekend... Als je iemand daar kent dan kan je het misschien navragen...Greetz,Sheron
Gewoon je verzekeringsagent even bellen...Wij zijn er ook voor gaan kijken maar het bleek serieus duur te zijn. We drinken er liever een glas op..Trouwens, je kan inderdaad niet alles verzekeren, vooral niet sterfgeval denk ik. Zoals gezegd, gewoon 's bellen met je verzekeringsagent.Groetjes, Griet
Dag Matthias,Wij namen contact op met DVV, onze verzekeringsagent hiervoor. Ze hadden deze vraag nog nooit gekregen, maar zouden het opzoeken voor ons. Uiteindelijk bleek er een verzekeringskantoor in Brussel te zijn die dergelijke verzekeringen afsluit. Ze stuurden ons papieren op waar we zowat alles van kosten moesten op schatten. Ze zouden dan berekenen hoeveel de verzekering zou bedragen. We wachten nu nog vol ongeduld op 'het bedrag' :-). De verzekering dekte geen 'uit elkaar gaan', enkel wanneer er een naast familielid (ouders, broer, zus,..) komt te sterven, kon hierop beroep gedaan worden. Ook bij plotse ziekte of een ongeval van het bruidspaar ben je verzekerd. Verder kon je er nog dingen in terugvinden zoals: de zaal die op het laatste moment afbelt, brand in de zaal kort voor het feest,...Ik wil het document anders wel eens voor je inscannen en doorsturen. Als je je emailadres kan geven, dan bezorg ik het je zo snel mogelijk. Anders zou ik je inderdaad ook gewoon aanraden van eens je verzekeringsagent te contacteren. Groetjes,Sofie
als het uit elkaar gaan niet dekt, dan lijkt het mij weinig zin te hebben.Als vb een dierbare persoon sterft of de zaal brand af, dan zou je fotograaf, feestzaal, dj wel onmensen zijn om dan alles aan te rekenen!!!
@ Sofie !matthiaz.dc@gmail.comDat zou fantastisch zijn. In de loop van de week ben ik van plan om m'n agent te raadplegen, maar zo kan ik toch al aantonen dat dit ook effectief kan ! Groetjes