Terug naar overzicht
Hey,De bruidsjurken die ik van Marylise aangehad heb, kosten allemaal tussen de 1250 en de 1400€.Groetjes, Katrien
Hallo,Ik heb dit weekend beslist om een Marylise te nemen, en de mijne kost 1.195 euro.Ik denk dat ze zo tussen de 1.100 en de 1.500 euro zitten. Het verschilt ook van winkel tot winkel.Ben bij het Bruidshuis in Merksem geweest, en zij waren toch veruit de goedkoopste. Dezelfde jurk in andere winkels kostte 1.250 euro en zelfs 1.395!Een beetje uitkijken en vergelijken dus...Veel succes!Debbie27/06/2008
hey,mijn bruidsjurk was er één van sincerity. En ik heb kleedjes aangehad van €400 tot €1100.groetjes wendy
Mijn jurk van Marylise kost 1650 euro (inclusief een aantal aanpassingen)Veel succes
Hey SandraMijn kleed van Marylise kost 1195 euro + 400 euro voor de onderrok. (Aangezien ik voor het model Ruth heb gekozen: een kort kleed met lange rok onder die ik dan later op de dag kan uitdoen)Groetjes,Evelynwww.nielsenevelyn.be
Hey,Ik heb een kleed gekocht van Demetrios. Ik heb er 1600 euro voor betaald en nog eens 200 euro voor de aanpassingen. De hoepelrok is er nog niet bij.Groetjes