Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getuigen veranderen?

11-11-2007 21:53:51
Hey trouwlustigen,

toen we pas verloofd waren, heb ik mijn broer gevraagd om getuige te zijn. Maar ik wil dat nu veranderen. Ik zie of hoor hem amper en hij heeft totaal geen interesse in heel het gebeuren. Is het wel ok om mijn vraag in te trekken?
wat denken jullie?
grtz
Leen

Leen
7-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1081

melissa
16-8-2008
 Meld misbruik11-11-2007 22:32:10

hey meid

je kan nog altyd veranderen als je dat wenst zolang er niks vast staat bij de gemeente tis tenslotte uw huwelijk he
ik hoop da ik u beetje heb kunnen helpen

groetjes mel

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik12-11-2007 8:13:29

Hey,

natuurlijk kan je nog altijd veranderen, maar je moet dan wel verwachten dat je broer wel gekwetst zou kunnen reageren. Mijn zus was mijn getuige en ik had ook het gevoel dat ze totaal niet geïnteresseerd was in ons huwelijk. Ik was echter bang voor ruzie en heb haar toch als getuige gehouden. Nadien was ze vol lof over het huwelijk en was ze erg blij dat ze getuige mocht zijn... ze liet het alleen niet zo merken.

Groetjes,
Lieve

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik12-11-2007 10:00:04

trouwen jullie ook voor de kerk? want wij hebben het zo opgelost. Ik neem voor de trouw van de wet mijn broer en mijn aanstaande zijn zus. voor de kerk nemen we dan allebei een goede vriend/vriendin.
We hebben nu 4 getuigen en zijn er blij mee. niemand is in de kou blijven staan.

groetjes

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik12-11-2007 12:33:00

is normaal dat je broer zich daar niet zo in boeit in de voorbereidingen van een toruw hoor, is bij mij ook zo, maar dat wil niet zeggen dat hij geen interesse heeft in jou trouw he. het is gewoon niet zo 'mannelijk' om er duizende vragen over te stellen. ik heb ook mijn broer als getuige en toen ik het hem vroeg wist ik gewoon dat hij heel blij was dat hij dat mocht zijn maar hij vraagt ook niet constant hoe ver we al staan. volgende maand vertrekt hij voor 5 of 6 maanden naar zwitserland om te gaan boarden met zijn lief dus zal hem ook heel lang niet zien.

och mannen he ;-)

ps je zou hem fel kwetsen denk ik mocht je hem annuleren als getuige, praat er mss eens over met hem maar mak je vooral geen zorgen.

Natacha B

Meld misbruik13-11-2007 17:52:10

Ik ken uw broer niet natuurlijk, maar het zou me niet verwonderen dat hij ergens wel fier is, maar daar gewoon niet honderuit over praat? Misschien vind hij het ook nog wat 'te ver van zijn bed' omdat het nog ver weg is? Of mss als hij een vraag stelt, ratel jij er teveel op los, zodanig dat hij niets meer vraagt (dat weet ik niet hé, ik ken jou niet, t zijn gissingen, dus wees niet gekwetst hé)?

In elk geval, ik zou het gewoon zo laten.

Bij ons zijn de getuigen mijn vader en zijn zus (enkel wet). t Is nu niet dat zij heel veel vragen, maar ze zijn geïnteresseerd genoeg ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...