Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreizen meningen aub

11-11-2007 21:21:40
hey mensen

Wat raden jullie aan als huwelijksreis enz qua prijs enz?

melissa
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 238

Karlo
8-8-2008
 Meld misbruik11-11-2007 22:03:00

Eerste voor de hand liggende vraag: wat is je budget?

Je kunt beginnen bij een paar honderd Euro (met de wagen naar een hotelletje in de Ardennen of zo) tot tienduizenden Euro's, en alles wat ertussen zit. Da's dus een groot verschil...

Als je toch een aanrader wil: Goeie prijzen en goed weer vind je het hele jaar door in Turkije, met kwalitatieve hotels. Je moet er natuurlijk wel naartoe willen...

Veel succes met je zoektocht!

Mvg,
Karlo
www.080808.tk

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik12-11-2007 9:30:49

Hoi hoi!

Wij zijn ook bezig met het zoeken van een huwelijksreis.
Ik moet zeggen, Griekenland heeft echt wel de meest romantische hotels. Er zijn er een paar waar het echt genieten is denk ik (qua luxe en privacy).. Bij ons wordt het waarschijnlijk Rhodos..

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik12-11-2007 10:20:40

hey

inderdaad eerst twee belangrijke vragen:
wat is je budget? en wat wil je doen? iets actief of veertien dagen op strand liggen?

wij zijn voor 18 dagen naar west USA, auto gehuurd en de nationale parken gedaan, afgewisseld met Vegas en paar pretparken en een dagje zee. elke avond een slaapplaats gezocht, enz... redelijk actief dus.
wij waren hiervoor tussen de 4500 en 5000 euro kwijt, wel inclusief alles en niet echt naar iets gekeken, redelijk veel gekocht,...

groetjes en succes met de zoektocht
sas

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik12-11-2007 11:55:01

onze bestemming was punta cana (dom. republiek), het was all inn, prachtig hotel (iberostar), lekker eten, ferm weertje... en het kostte ons geloof ik 1600 euro voor ons tweetjes samen!
echt een aanrader! het is wel natuurlijk vooral zonnen, rusten, eten, dansen, romantiek... niet echt iets als je avontuur wenst natuurlijk

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik12-11-2007 13:00:19

moeilijke is ook dat er verschillende gebieden beter te vermijden zijn in bepaalde seizoenen; hou rekening met orkaan regen seizoen en dat het onder de evenaar een ander seizoen is dan bij ons dus zomer is in zuid afrika winter bij ons ;-)

meeste huwelijksreizen naar verre bestemmingen (ja het mag een keertje iets specialer zijn voor huwelijksreis) gaan tussen de 3000 -7000€ voor 2 personen

Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik12-11-2007 17:49:54

Hoi Melissa

Wij gaan naar Bali, persoonlijk een van de mooiste en meest romantische bestemmingen!!

Groetjes
xxx

Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik12-11-2007 17:50:00

Hoi Melissa

Wij gaan naar Bali, persoonlijk een van de mooiste en meest romantische bestemmingen!!

Groetjes
xxx

Dany
24-5-2008
 Meld misbruik13-11-2007 14:51:39

Wij gaan vanavond onze huwelijksreis boeken. Aangezien ons budget voor onze huwelijksreis niet echt heel hoog is +-600 euro per persoon (tja, ons eigen stekje gaat voor natuurlijk) is ons oog gevallen op Turkije. We hebben twee hotels gevonden waar je een bruidssuite krijgt aangeboden... Dit is natuurlijk fantastisch...

Een beetje combinatie strand en cultuur...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...