Terug naar overzicht
Ik ben ook samen met mijn moeder en schoonmoeder een kleedje gaan kiezen. Dat was eigenlijk wel tof. Toen ik haar vroeg of ze meeging was ze wel een beetje verrast maar toch ook vereert dat ze dit mocht meemaken. Mijn ventje is namelijk enig kind en zeker staat dat hij niet samen met zijn moeder voor zijn kostuum gaat kijken. Ik vond het mijn taak om haar mee te vragen. Het hangt er wel een beetje vanaf hoe jullie overeengekomen. Ik erger mij soms wel aan haar (als ze weer eens te veel aan het zagen is) maar ze is eigenlijk echt wel een "goeike". Zij doet alles voor ons, dus heb ik haar gewoon meegevraagd.Groetjes,Sandra12/04/2008
aan sanheymijn moeder wou zelf niet mee. waarom kreeg ik geen reden.groetjes
Als jouw mama dat niet erg vindt, zou ik dat zeker doen, waarom niet eigenlijk? Als je mama het niet ziet zitten, zou ik het anderzijdswel begrijpen...Dan moet je eerlijk zijn tg u schoonmoeder.
Melissa,Bedoel je dat je mama niet meegaat als je schoonmama ook meegaat?Dat is natuurlijk wel lastig dan.Waarom doen ze (familie en schoonfamilie) toch allemaal zo moeilijk. Begrijpen zij dan niet dat een huwelijk voorbereiden veel energie en stalen zenuwen vergt. Ik mag me eigenlijk nog gelukkig prijzen dan. Wij betalen alles zelf (wij zijn ook al 20 jaar samen en wonen al 10 jaar samen)en ik heb daarstraks nog tegen mijn ventje gezegd dat onze familie zich opmerkelijk rustig houdt. Geen vragen, geen bemoeienissen. Soms twijfel ik eraan of ze het wel door hebben dat wij gaan trouwen. Het is mss ook nog een beetje te vroeg voor hun om al echt met de trouw bezig te zijn.Sandra12/04/2008
hey sannee da had zelfs niets te maken met mijn schoonmoeder haar aanwezigheid. ze moest ff rijden wel da mijn ventje de diesel betaalde ze maja
Hey Melissa,Ja ik heb daar geen woorden voor. Ik hoop dat alles goed komt met je mama. We zullen er maar vanuit gaan dat de moeders van de bruid ook gestresseerd kunnen zijn en we zullen het maar op de zenuwen steken zeker. Wanneer ga je eigenlijk kijken voor een trouwjurk. Hou je me op de hoogte?Groetjes,Sandra12/04/2008
Is uw ma iemand die niet goed kan zwijgen en sta jij erop dat er niets van het kleed wordt verklapt? Misschien is ze bang iets te verklappen tegen anderen? Zoiets? :s
ik denk da ze gewoon wat tegen mijn huwelijk opziet. zij is ook ooit getrouwd geweest op mijn leeftijd en dat is toen totaal verkeerd afgelopen mss vandaar kwe ni