Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzalen, jullie mening?

11-11-2007 16:34:36
Dag mede-bruidjes, zoals ik al eerder hier vermeldde hebben mijn verloofde en ik een voorkeur voor golfhotel stiemerheide in Genk, maar er zijn nog een aantal andere zalen die we zijn gaan bekijken (sommige nog niet) en de twijfel is aanwezig....Dus graag jullie mening over :
* Stiermerheide Genk
* Krekelhof Kuringen
* Rubenshof Alken¨
* De Norfolk Sint-Truiden

www.yannickenclaudia.bruiloftsite.nl

Claudia
27-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 433

Kelly
14-7-2007
 Meld misbruik11-11-2007 17:49:52

Hey,

Wij zijn dit jaar in juli getrouwd en hebben ons feest in het Krekelhof gegeven. In eerste instantie waren we niet overtuigd maar familie van mijn man kende de uitbater en wisten dus dat het eten er heel goed was.
Uiteindelijk zijn we blij dat we die zaal genomen hebben. Het eten was heel goed, drank werd heel goed in het oog gehouden... Kortom alles was er super.
Na het feest hebben we van iedereen heel goede commentaar gehad over het eten, de service, de zaal zelf... Wij zijn er heel tevreden over. Prijs/kwaliteit zit je daar wel goed (prijs was niet overdreven, als ik hier sommige prijzen gezien heb). Alles hangt af wat je zelf wil natuurlijk.
De dj die we hadden maakte ook een heel groot deel uit van het feest. Alles zat gewoon goed.

Groetjes en succes nog met de voorbereidingen!

Kelly
14-7-2007
 Meld misbruik11-11-2007 17:50:07

Hey,

Wij zijn dit jaar in juli getrouwd en hebben ons feest in het Krekelhof gegeven. In eerste instantie waren we niet overtuigd maar familie van mijn man kende de uitbater en wisten dus dat het eten er heel goed was.
Uiteindelijk zijn we blij dat we die zaal genomen hebben. Het eten was heel goed, drank werd heel goed in het oog gehouden... Kortom alles was er super.
Na het feest hebben we van iedereen heel goede commentaar gehad over het eten, de service, de zaal zelf... Wij zijn er heel tevreden over. Prijs/kwaliteit zit je daar wel goed (prijs was niet overdreven, als ik hier sommige prijzen gezien heb). Alles hangt af wat je zelf wil natuurlijk.
De dj die we hadden maakte ook een heel groot deel uit van het feest. Alles zat gewoon goed.

Groetjes en succes nog met de voorbereidingen!

Gitte
16-8-2008
 Meld misbruik11-11-2007 20:05:52

Hey Claudia,

Wij zijn deze zomer op een huwelijksfeest geweest in het Rubenshof te Alken.
Ik weet niet hoe de andere feesten daar al geweest zijn, maar wij vonden dit niet zo'n geweldig feest.
Het koppel zelf had achteraf ook veel spijt van de DJ van de zaal. Deze kon er echt de sfeer niet inbrengen, terwijl de zaal op voorhand ( natuurlijk ) beweerde van wel. Deze DJ stond tijdens het draaien nog mee te helpen achter de toog. Je moet dus niet vragen..
Maar natuurlijk kan je ook altijd een andere DJ nemen he! Je bent niets verplicht.
Ook het eten was maar min. Op een gegeven moment wou ik een stukje vlees halen dat ik nog niet geproefd had en ik kwam bij het buffet. Resultaat : dit was op. En dit was bij meerdere gerechten het geval. Ik persoonlijk vind dit niet kunnen. Je betaalt veel centjes voor iedereen eten te geven en dan hebben je gasten nog niet genoeg.
Natuurlijk zijn er misschien ook andere meningen van deze zaal. Maar je vroeg of er iemand ervaring mee had en dit is mijn ervaring.
Veel succes in je zoektocht en ik hoop dat jullie het zaaltje vinden waar jullie van dromen!

Lieve groetjes,
Gitte

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik12-11-2007 9:31:16

Awel, wij hebben met ons werk altijd vergaderingen en seminaries in stiemersheide in genk, voorafgegaan door diner en toestanden dus! en ik moet zeggen dat ik zelden of nooit zò lekker eet als daar!! mmmm

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...