Terug naar overzicht
De vakbond geeft (cov en acv al zeker) een premie. Dat bedrag hangt af van het aantal jaar lidmaatschap. Bij ons in de gemeente kregen we van de gemeente uit ook nog een premie: 10% van het voorhuwelijkssparen.
@ PatriciaIk heb daarnet op de website van het acv gekeken en zie dat je daar inderdaad een premie krijgt. 75 euro als je minstens 2 jaar lid bent. Maar er staat ook bij dat dit niet voor COV-leden is. Ik ga wel langs bij het ACV om mijn papieren in orde te maken, maar ik betaal wel mijn lidgeld aan het cov. Waar vind je informatie omtrent cov en premies? groetjes Anneleen
hallo,normaal is het zo dat het acv een premie geeft. Maar ik werkte op het moment dat wij trouwden als verzorgster bij de thuisdiensten van een ocmw en wij hebben daar blijkbaar geen recht op.groetjes wendy
Als je in de colruyt gaat winkelen, krijg je ook korting.Je moet dan een aantal maanden je kastickets bewaren en van de 5 hoogste tikketten krijg je een procent uitbetaald
Anneleen,Bij COV krijg je ook een premie, maar dat kan je niet via ACV krijgen. Ik weet niet van waar je bent, maar ik ontvang het kringblad van COV Turnhout. Daar staat altijd meer informatie in hoe je die premie kunt ontvangen. Ik dacht dat je dan een bewijs van je trouw met groene klever en rekeningnummer moest opsturen naar de voorzitter. Vraag er zeker achter, want je hebt er recht op.Groetjes
wij krijgen 30% van ons vorohuwelijksparen van de gemeente
Mag ik vragen hoe je die premie van de gemeente dan aanvraagt om een deel van je voorhuwelijkssparen te krijgen?GroetjesMarjan
Over de premie die je in de gemeente krijgt...Je moet het blad, dat je opgestuurd krijgt als de voorhuwelijkssparen betaald zijn, bij de gemeente binnenbrengen.Maar de gemeente legt je dit zelf automatisch uit