Terug naar overzicht
Hoi,Ja, wij hebben dit ook laten doen en zijn zeer tevreden!We hebben ze trouwens bij Romano in Genk laten maken. Een zeer gedreven persoon die echt fier is op zijn werk en zeer goed werk afleverd!Good luck,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
Hallo,Dit klopt inderdaad. Mijn vriend heeft mijn verlovingsring laten ontwerpen en smeden door Dirk Briers in Genk (Fruitmarkt). Ik vind hem zo mooi en we zijn zo tevreden dat hij ook onze trouwringen gaat maken. Het ontwerp daarvoor hadden we bij een andere juwelier gezien. Het gaat ongeveer 400 a 500 goedkoper zijn bij ons verwachten we.Zeker de moeite om binnen te springen. Hij heeft weinig in zijn etalage liggen maar kan alles maken wat je wilt!Vele groetjesSilvy
Ik vraag me af wat voor ringen jullie dan in gedachten hebben, als ze laten ontwerpen al goedkoper is dan confectieringen.Onze ringen komen van een juwelier (als ik me niet vergis uit de collectie van Aurodesign - 1x titanium met briljanten, 1x witgoud met briljanten), en ik weet zeker dat een ontwerper ze onmogelijk voor die prijs zou kunnen maken...Groetjes,Karlowww.080808.tk