Terug naar overzicht
Hey,iemand om misboekjes uit te delen, als je met cd's werkt iemand die dit voor zijn rekening neemt, een tussendoortje voor je daggasten, een paar reserveschoenen, extra hemd voor de bruidegom, een jasje of gilet ofzo voor als je van de feest komt want dan kan het fris zijn. Dat zijn zo dingen die me te binnen schieten.Groetjes,Isabel
gemakkelijke schoenen voor op het avondfeest!!Ik had hoge hakken (5cm) en ben dit niet gewoon, maar ik had ballerina'kes bij voor als tussenin.Ik heb die tussen de twee recepties aangehad en tijdens het feest...Ballerina's heb je in alle kleuren en zitten gemakkelijk.Als je een lang kleed aanhebt zien de meeste het toch niet.Een noodzak met van rommel in die je misschien nodig kunt hebben. Ik had een hele rugzak klaargemaakt. :d Met o.a. parfum, haarlak, labello, ontsminker, mascara, nagelvijl, deo, paracetamol, motilium, ... Beter teveel bij dan teweinig.
Een flesje water om mee te nemen tijdens de fotoreportage. Wij zijn drie uur weg geweest en hadden echt dorst:-)
Hoi!Alles goed voorbereiden en op de grote dag van elke seconde GENIETEN! Ik had de kapster en de schmikster aan huis laten komen voor mij, mijn mama en de twee vriendinnen van m'n broers. Daardoor verliep de ochtend heerlijk relax en zag iedereen er perfect uit!Véél succes en geniet van de voorbereidingen! De dag zelf is jammer genoeg super snel voorbij! Maar het is écht de beste dag uit je leven!!Groetjes,Karenmarried 27/10/07