Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

twijfel

10-11-2007 18:42:32
hey medebruidjes

ik zit met een twijfel zou ik een videograaf nemen of niet?

ik weet nog altyd niet hoe ik mijn uitnodigingen moet maken
pfff trouwen is toch ni simpel ze

melissa
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 243

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik10-11-2007 20:06:45

Hey!

Wij nemen geen videograaf. Ik voel mij niet echt op mijn gemak als er een camera op mij gericht wordt, en ik vind dat te veel mensen beetje 'over the top' doen als er cameras in de buurt zijn. Ik denk dat de fotos de beste herinneringen zijn! De rest kan je er dan bijdenken :)

Ni opgeven :)
En veel succes met uitnodigingen, ik had nooit gedacht dat ik het zou kunnen en das ook gelukt.

Vooral genieten van deze periode!!

Cathy

melissa
16-8-2008
 Meld misbruik10-11-2007 23:16:59

hallo cathy
waneer trouw jij?
aja, kleine vraag, hoe ben je eraan begonnen aan u uitnodigingen?

Groetjes Mel

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik11-11-2007 9:44:36

Hey!

Wij trouwen 24 mei. Even terzijde: we hebben zo vroeg al uitnodigingen gemaakt omdat we veel buitenlandse gasten hebben en die moeten de hotels vastleggen enzo. De Belgen krijgen hun uitnodigingen pas 2 maand op voorhand.

Ik ben een hobby-winkel binnengestapt en daar rond gekeken wat voor dingen je zou kunnen gebruiken en zo de uitnodigingen 'ontworpen' om het met een groot woord te zeggen.
Ik heb een stempel gekocht met 'wedding invitation' (in het Nederlans vind je dat ook) en zilvere inkt. Dan heb ik vormpjescutters gekocht met hartjes in 2 verschillende formaten, gekleurd papier, golvende zilvere stickertjes (als verbindingslijntjes), zilvere stift en voorgevormde kaarten. En dan knutselen :)
Vrij simpel (hoewel de uitleg een beetje moeilijk klinkt, elegant, en de mensen zien dat ge der moeite in hebt gestoken.

De binnenkant hebben we dan met de computer afgedrukt en in een copycenter laten bijsnijden.

Ook altijd tof is iets met een foto van jullie twee doen op de computer en dit laten afdrukken in een copycenter ofzo (waar ge veel minder gaat betalen dan bij ne drukker).

Maar ga dus gewoon hobby-winkel binnen, laat je fantasie de vrije loop & overleg met de persoon in de winkel, die heeft meestal goed advies.

Veel succes!

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik11-11-2007 9:46:51

Oja, en vraag aan u aanstaande of u beste vriendinnne om u te helpen. Zet een goed muziekske op, geef iets te drinken (maar ni te veel alcohol, da komt ni goed, een lekker taske chocomelk is ook plezant) & maak het gezellig, dan gaat dat goed vooruit.

d
7-9-2008
 Meld misbruik11-11-2007 11:40:10

hey

op onze trouw heeft er iemand van de familie gefilmd en ik zou moest ik het kunnen opnieuw doen toch een videograaf nemen pas op tis mooi maar niet alles staat erop wat ik wou batterij was plat op sommige momenten en zo staat niet alles erop tis natuurlijk niet goedkoop maar ik zou het toch overwegen moest ik van u zijn.

voor onze uitnodiging hadden we met foto's gewerkt wij zijn wel bij een drukker geweest maar hebben het wel zelf ineen gestopt de tekst hoe de foto's moesten staan enzo.viel echt nog mee van prijs vond ik.

grtjs

Thierry

Meld misbruik11-11-2007 12:09:24

---

Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik11-11-2007 16:19:40

Ik had ook een videograaf en ben super blij dat ik er een had. Zoals gezegd, er komt zoveel op je af dat je precies maar de helft bewust beleefd. Wij hadden iemand gevonden die dat als hobby doet. Misschien ken je ook zo iemand of is er in de buurt een hobbyclub ofzo? Wij hadden bij een professionele ook gaan horen, maar dat was toch iets te duur voor ons

Gitte
16-8-2008
 Meld misbruik11-11-2007 19:59:06

Hey Melissa,

Wij hebben persoonlijk direct gekozen voor een videograaf te nemen.
We hebben het bij vrienden gezien en het is zo prachtig om die dag samen nog eens te kunnen herbeleven op beeld. Delen te zien die je zelf misschien gemist hebt die avond, omdat je bij andere mensen stond.
Gekke dansjes die je niet gezien hebt enz enz...

Maar natuurlijk hangt er ook een prijskaartje aan vast. Het is aan jullie om te bepalen of jullie er deze centjes aan willen besteden.

Lieve groetjes,
Gitte

evy
1-3-2009
 Meld misbruik11-11-2007 20:49:06

Wij hebben ook lang getwijfeld om een videograaf te nemen, maar de knoop is doorgehakt. Ons besluit staat vast en we hebben onze videograaf reeds geboekt. In het begin zal de dvd geregeld gekeken worden en dan weer wat minder. Maar later, als de kinderen wat groter zijn, dan gaan zij dat geweldig vinden!

valerie
7-6-2008
 Meld misbruik11-11-2007 20:51:08

hey,

wij nemen ook een videograaf, dat geeft toch nog meer herinneringen dan foto's alleen. Je ziet de mensen bewegen, hoort ze praten enz. Wij hebben van de week de video van het huwelijk van mijn tante (waar ik toen 20 jaar geleden bruidsmeisje was) nog eens terug gezien en dat is echt leuk. We hebben plat gelegen van het lachen, toch nog anders dan wanneer je oude foto's bekijkt.

groetjes,

valerie
7 juni 2008

Antonietta
25-8-2007
 Meld misbruik13-11-2007 12:19:11

Hoi Melissa,

Ondertussen zijn we 80 dagen getrouwd en hebben we de dvd van onze trouw al ontelbaar veel opgezet. De album bekijken we minder omdat muziek, beweging, geluid, ... écht wel anders is, eh.

Op de film zie je echt dingen dat je op DE dag niet hebt gezien.

In begin waren we van plan om enkel een fotograaf te nemen, maar ik ben ECHT blij dat we de laatste maand toch een videograaf hebben vastgelegd....

We zouden er anders echt spijt van hebben gehad...

Hopelijk ben je er iets mee,
groetjes,
Antonietta
al 80 dagen gehuwd!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...