Terug naar overzicht
helaeen vriendin van mij heeft haar trouwjurk in nederland gehaald en zij zei dat het 250 euro scheelt.grtjs
Hey!Ik denk dat je dit echt jurk per jurk / winkel per winkel moet bekijken hoor. Ik heb immers in Nederland ook al hogere prijzen gezien voor dezelfde trouwjurken als in België.Goed kijken en vergelijken dus!Groetjes...
Je moet er natuurlijk ook rekening meehouden dat je dan telkens over en weer moet rijden om te passen enzo en daar kruipt ook veel geld in (zeker met de bezine en dieselprijzen van vandaag) en zo wordt het dan misschien niet echt voordelig meer.Groetjes, Katrien
Hey,Ik heb mijn trouwschoenen in Nederland gekocht, en die waren daar inderdaad veel goedkoper dan ik hier al gevonden had. Maar voor een trouwkleed zou ik daar nu ook aan twijfelen, omdat je toch voor je pas telkens tot daar moet.Groetjes,Tania
Mijn trouwjurk kost hier nieuw 720€. In Nederland heb ik het al zien hangen voor 895€. Misschien dat dit wel scheelt van winkel tot winkel, maar als je dan ook nog eens een hele trip met de auto moet...
Hoi!Wij zijn dit weekend bij Koonings in Nederland geweest omdat ik dat ook had horen vertellen.Nu had ik op voorhand gebeld om te vragen of ze zeker bepaalde jurken hadden die ik zeker wilde passen. Aan de telefoon hadden ze werkelijk alles!!Daar aangekomen blijkt dat ze geen van de jurken die ik wilde hadden.Heb er trouwens een jurk gepast die 300 euro duurder was dan hier in België.Ik zou mezelf de trip dus besparen mocht ik het kunnen overdoen. :-)Veel succes!
Hallo,Wij wonen aan de grens en voor ons maakt het dus qua afstand niet uit waar we gaan, maar........ mijn jurk van Leijten (een Nederlands merk) was is Nederland bijna 300 euro duurder dan in Belgie.Heb jij jurk uiteindelijk bij Lilian Claes in Herentals gekocht.gr Patricia