Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ sarah kadoo bruidegom

10-11-2007 10:42:48
Hoi sarah!! Lijkt me erg leuk idd zeg!! heb jij dat ook zo gedaan of waar heb je dat gevonden? heb jij dit erbij geboekt via TO of ter plaatse??
Dank!
xxx

Naomi
12-12-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 281

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik10-11-2007 13:34:57

ik had het gezien in een boek van pegase. Ons reisbureau heeft een correspondent ter plaatse, en die heeft voor ons ook prijs gevraagd.
Maar ik ga het via e- mail boeken theroyal@indosat.net.id

Denk dat het goedkoper gaat zijn als je het via het hotel boekt, zonder touroperator.

Als je die hotels mailt of ze nog van die speciale, romantische dingen hebben, gaan ze je zeker verder helpen.

Heb ook ergens gezien dat je vb pick-nick op het strand kan doen via het hotel of diner voor 2 op het strand.

Maar aangezien wij dus in mei gaan en jullie in september, kan ik je wel de leukste dingen doormailen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...