Terug naar overzicht
Hoi,wij trouwen ook op 12 april, bij ons ligt de feestzaal, gemeente, kerk, ceremoniemeester, wagens, kleed al vast. We gaan volgende week ons proefdruk van uitnodigingen hebben en we zouden nekeer moeten beginnen aan ons misboekjes maarja das het minder leuke werk.Hoe gaat het bij jullie? groetjes,Stephanie
nog een paar zaken vergeten te zeggen, we hebben ook onze ringen, fotograaf, kapster en make-up al in orde gebracht.groetjes,Stephanie
Hoi,Wij trouwen op 02-02-2008 en Joris is onze ceremoniemeester. We kunnen hem zeker en vast aanraden. Als je vragen hebt, stuur gerust een mail: valerienollet@hotmail.com.Groetjes,Valérie en SimonPS: Veel succes met de voorbereidingen
De voornaamste dingen staan al vast. Zaal is geboekt, ringen zijn besteld, dj is besteld, kleed is gekocht. Voor het ogenblik liggen we een beetje stil maar in januari gaan we er terug een lap op geven. Dan gaan we zien voor een kostuum en schoenen (solden). In februari moet ik de uitnodigingen bestellen en rondsturen en hebben we nog een afspraak met de feestzaal. Videograaf is ok, fotograaf bijna. Dan kunnen we beginnen gaan af te tellen en te stressen. Ge kent dat wel, zonnebankske, proefkapsel, laatste pasbeurten van kleed enz. Soms vind ik het allemaal te lang duren en dan denk ik weer, neen het moet niet te snel gaan want dan is de dag zelf ook snel voorbij. Volgens deze site is het nog welgeteld 156 dagen te gaan en als ik mij niet vergis ben ik begonnen rond de 200 dagen.Groetjes,Sandra12/04/2008
Hoi Wij trouwen de vrijdag erna,op 18 aprilVolgende dingen liggen vastKerkWetceremoniemeesterFotograafRingenVervoer bruid en bruidegomVervoer SuitefeestzaalDJtrouwkleed bruidPak bruidegomschoenen en lingerie bruidmisboekjepasdag suitekledingmuziek kerk en intrede feestzaalhuwelijksresi (tickets, auto , hotels)GroetjesSophieNu nog proefmake up en kapsel, menu en uitnodigingen in grote lijnen