Terug naar overzicht
Hallo,ervaring is veel gezegd. Ik had hem ook "op't oog"...Hij heeft een toffe website en er staat toch veel mooie commentaar bij...Heb hem gezien (en gesproken) in Den Lozen Boer (ofzoiets) en hij kwam toch sympathiek over. Ik denk dat het een bekwame man is.Groetjes.
VERNIEUWEN TERUG NAAR OVERZICHT 12/04/2008 van: San reacties: 3 8/11/2007 15:56:52 Andere Wie van jullie trouwt er ook op zaterdag 12 april 2008 en hoe ver staan jullie?Groetjes,Sandra12/04/2008 Reageer op dit bericht. Hoi,Wij trouwen op 02-02-2008 en Joris is onze ceremoniemeester. We kunnen hem zeker en vast aanraden. Als je vragen hebt, stuur gerust een mail: valerienollet@hotmail.com.Groetjes,Valérie en SimonPS: Veel succes met de voorbereidingen
hoi Kim,Mijn beste vriendin is in 2006 getrouwd en zij hadden Joris Temmerman als ceremoniemeester. Zij waren uiterst tevreden over hem. Hij is erg vriendelijk en sympatiek. En belangrijkste: hij heeft hen huwelijksdag in goede banen geleid, alles is goed verlopen.groeten,Katrien