Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksbeurs Denotter

8-11-2007 12:51:36
Is er al iemand naar een huwelijksbeurs geweest in Salons Denotter te Zedelgem?
Is het de moeite?

Groetjes

Sylvie

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 932

evelyne
20-12-2008
 Meld misbruik8-11-2007 15:09:46

Ik heb geïnformeerd, van elke functie zal er één iemand vertegenwoordigd zijn. Bv: één fotograaf, één juwelier,...
Ik denk dat het interessant is als je bepaalde zaken moet gaan kiezen, en je van de streek bent.
Eef 20.12.08

Mieke

Meld misbruik8-11-2007 20:09:00

Dag Sylvie,

Ik denk dat het een redelijk kleine beurs is, wat vergelijkbaar met die in Beerst enkele weken geleden. Ik ben naar die beurs in Beerst (zaal Notre Dame) geweest en ik ben echt ontgoocheld teruggekeerd. We waren daar maar met 3 à 4 koppels op heel die beurs en de handelaars die er stonden, stonden je gewoon op te wachten bij hun stand. Het was zelfs wat opdringerig vond ik. Het was nog maar de tweede beurs die ik deed. De eerste beurs was in Brugge en die was zo goed meegevallen dat ik graag nog een paar andere beurzen wilde bezoeken. Maar na die in Beerst wil ik toch geen kleinere beurzen meer doen. Ik was eerst ook nog aan het twijfelen om de beurs in zaal Denotter te bezoeken, maar ik zal nu toch passen vrees ik. Je ziet maar hé.

Veel succes nog met de voorbereidingen!

Groetjes, Mieke

Stefanie

Meld misbruik9-11-2007 14:39:35

Ik ben er reeds vorig jaar al eens langsgeweest, het is inderdaad een erg kleine beurs maar ideaal als je nog op zoek bent naar dingen uit de buurt.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...