Terug naar overzicht
Hey!Ik had 2 BH's mee, eentje zonder bandjes, die niet perfect zit en eentje waar mijn boezem beter op de juiste plaats zit :-) Ge kunt altijd wisselen. Mijn moeder heeft ook vrij verschillende smaak als ik, maar we waren het direct eens over 'het ' kleedje.Ik heb niets gekocht de eerste keer, niets betaald.Ik had zelf een aantal kleedjes gezegd die ik mooi vond & heb uiteindelijk nog een ander gekozen, wel van dezelfde ontwerper, maar ik mocht aandoen zoveel ik wou en heb er een aantal zelfs een paar keer aangedaan. Veel succes!
Hallo! Ik ben 14dagen geleden voor het eerst gaan passen. Aan de hand van vragen wordt je smaak en stijl bepaalt. In principe mag je zo veel jurken passen als je wil, maar er zijn er natuurlijk altijd die je qua stijl enz. niet liggen. Je hoeft geen speciaal lingerie te dragen. Let wel op, de verkoopster duikt met je mee in het pashok. Maar ik had een BH met bandjes aan en die werden heel professioneel weggestoken. Mijn schoonma en mijn ma gingen mee kiezen en het doet eigenlijk wel deugd dat je de mening van anderen kunt vragen. Pasgeld dien je niet verplicht te betalen. Geniet er van! Niet stressen! Mijn droomjurk is trouwens al besteld! Groetjes, Kristien (16.08.2008)
Dag Sandra, Ik had ik ging passen een BH waarvan de bandjes afkonden,aangedaan. Ben blij dat ik dat gedaan had. ik had toevallig een mooi zelfgemaakt parelkettingkje aan. Gaf wel een mooi idee van wat het zou kunnen zijn. De verkoopster zei me zelf dat ik dat moest aandoen dat het mooi was. Alleen mijn mama was mee, we wouden er niet te veel verschillende personen bij: zoals je zegt, smaken verschillen. en met hoe meer je bent hoe meer verschillende. Ik zou me niet te veel laten beinvloeden en kiezen voor het gene waarin je je het best voelt. Ik heb zoveel kleedjes mogen passen dat ik zelf wou. De verkoopster had eerst naar mijn smaak gevraagd ( wat zie je graag) en heeft toen voor het overige deel enkel die kleedjes genomen. Ze heeft me wel eens iets heel anders laten aandoen, zo was ik zeker van de keuze van het soort kleedjes dat ik wou. Ik heb geen pasgeld moeten betalen, mr ik heb dan ook wel beslist om het kleedje te nemen. Ik ben ook maar 1 keer in 1 winkel gaan passen. en heb daar nog geen moment spijt van gehad. ik lees hier dat sommige naar 4 verschillende winkels gaan. meestal als je voor een bepaald merk kiest, hebben ze toch dezelfde. groetjes
Hallo,Mijn eerste pasbeurt zit er al op,maar deze is héél goed meegevallen.Ik heb trouwens mijn droomjurk gevonden.Ik had een beha aan met bandjes maar de verkoopster heeft deze weg gestoken.Niet mee inzitten het komt allemaal wel goed.Mijn moeder en zus waren mee en ze stonden met de tranen in hun ogen toen ik met mijn kleed het pashokje buiten kwam,dus dat zei wel genoeg.
Ik ben een drietal weken naar Linea Raffaelli in Brugge gegaan voor een eerste pasbeurt. Zeer zenuwachtig, maar de verkoopsters stellen je direct op je gemak. Ik had er wel op gelet dat ik een BH aan had waar de bandjes van konden kruisen en konden gedragen worden in de hals.Eerst moest ik met ringetjes rond de kapstokken de jurken aanduiden die ik wou passen. Nadien gaf de verkoopster nog andere jurken waarvan ze dacht dat ze mij zouden staan. Heel ontspannend en tof allemaal.Ik had mijn mama, schoonmama en oudste zus bij. Misschien wel veel, maar de meningen liepen gelijk dus daar had ik geluk in.BTW, het eerste kleed dat ik aanhad is het dan ook geworden...Ik heb geen pasgeld moeten betalen, wel een voorschot op mijn bestelling.Nu de dagen aftellen naar de volgende pasbeurt.Succes! Els (30/05/2008)
Hey Iedereen,Ik heb er momenteel 2 pasbeurten opzitten (bij linea raffaelli in leuven en bij couture rachel in temse) en ik had bij beiden geen speciale BH mee. Zij vroegen mijn BH-maat en dan heb ik er één gekregen zonder bandjes. Heb ook steeds zoveel als ik wou mogen passen, en ook herpassen om nog eens te kijken.De eerste keer zijn mijn mama, schoonmama en schoonzus meegegaan, en ze waren het allemaal eens met 1 kleed. De tweede keer is enkel mijn mama meegeweest, maar ik ga nog teruggaan met de rest van mijn harem ;-)Ik heb bij beiden geen pasgeld moeten betalen.Veel succes!!Nathalie23/8/8