Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tevreden van naaister Isabelle Stepman

8-11-2007 10:02:49
Gisteren besliste ik voor mezelf dat ik mijn trouwkleed wou laten maken door naaister Isabelle Stepman uit Gent. Ik ben langsgeweest in haar winkel en ze maakte een heel professionele indruk op mij. Ze was ook heel sympathiek.

Maar ik heb geen werk van haar gezien natuurlijk, aangezien ze puur op vraag werkt. Zijn er mensen die ervaring hebben met haar werk? Zijn jullie tevreden van het resultaat?

Hanne
30-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1078

charlotte
21-6-2008
 Meld misbruik8-11-2007 10:16:05

ik heb geen ervaring met die naaister, maar ik zal ook mijn kleed op maat laten maken! Een vriendin van mij heeft dit ook laten doen en ze was echt prachtig! Het stelde me ook wel gerust dat ik iemand ken die daar haar kleed heeft laten maken.

Liesbet

Meld misbruik8-11-2007 12:35:42

@ Charlotte

Waar ga jij je trouwjurk laten maken? Ik zou nog iemand in de regio Antwerpen.
Hoeveel heeft je vriendin betaald voor haar jurk op maat?

bedankt !

Liesbet
17/05/2008

charlotte
21-6-2008
 Meld misbruik8-11-2007 22:41:05

@ Liesbet

Ik laat mijn kleed maken in regio West-Vlaanderen, wat te ver dus.

Laurence
2-5-2008
 Meld misbruik11-11-2007 9:58:02

Beste Hanne,

Mijn kleed is in de maak bij Isabelle Stepman. Ik heb een paar weken geleden een eerste pas gehad en hoewel de jurk nog maar nauwelijks afgewerkt was, was ze al prachtig. De maat was niet alleen volledig correct, maar ze had ook de mogelijkheid voorzien om nog aanpassingen te doen. Zo had ze de uitsnijding voor het topje nog niet te diep gemaakt en de rok was langer dan voorzien. Eens je je jurk aanhebt zie je immers pas echt of je staat met een decolleté of een bepaalde kraag.
In vergelijking met andere naaisters is ze ook niet duur.

Veel succes met je jurk,

Laurence

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik12-11-2007 13:21:33

Bedankt, Laurence!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...