Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes met hooikoorts??

7-11-2007 13:01:00
Wij trouwen op 5 april. De datum was snel vastgelegd, de 7de zijn we nl 7 jaar samen.

Maar nu was ik even mijn hooikoorts vergeten, ik heb dit namelijk best wel erg, zeker in maart - april....

Ik gebruik sowieso altijd pillen (Zaditen), zonder kan ik niet buiten komen.
Oogdruppeltjes heb ik ook altijd bij.

Alleen niet bepaald plezant als ik op mijn trouwdag steeds zit te snotteren en jeukende ogen heb.

Nu heb ik vroeger al eens een cortisonespuit laten zetten, dit helpt enorm. maar zwel je daar niet van op??
Heeft dit nog (meer) vervelende neveneffecten?

Sabine

Sabine
5-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 285

Kristel

Meld misbruik7-11-2007 14:33:49

Hoi Sabine,

Ik ben in April getrouwd en heb ook heel veel last van hooikoorts.
Dacht echt dat ik zou af zien maar dat is goed meegevallen. De dag voordien toen we de bloemstukken maakten hebben ik wel wat lopen niezen en last gehad van tranende ogen maar de dag zelf eigenlijk helemaal niets.
Misschien door de stress/opwinding van de dag zelf. Je bent dan met zoveel bezig...

Ik zou gewoon je pilletjes nemen en zien dat je er genoeg bij hebt voor de dag.

Heb ook gehoord dat je van die cortisonespuit opgezwollen wordt. Heb het zelf 1 x laten zetten en toen geen last van gehad maar om het risico nu te nemen...

Groetjes
Kristel

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik7-11-2007 17:27:14

Hey,

mijn zus neemt ook altijd zaditen, maar in de zomer neemt ze nog iets bij, dacht ik (of kan ook dubbele dosis zaditen zijn). Even aan de dokter vragen, zou ik zeggen.

Succes!

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik7-11-2007 20:21:41

HALLO,

ik heb ook wel last van hooikoorts en andere allergieën, zeker insectenbeten. maar van 1 cortisonespuit zwel je heus niet op. ik moet al jaren zalf met cortisone gebruiken voor mijn allergie en dit bijna het hele jaar door en zwel er niet van op. het is vooral van de pillen en veel spuiten dat je opzwelt.

groetjes
heidi

greet
5-4-2008
 Meld misbruik8-11-2007 20:41:19

van 1 cortisonespuit, ga je echt niet opzwellen. Om eventuele reacties te vermijden, laat ze dan een aantal weken op voorhand zetten. Men zwelt pas op van cortisone, na een langdurig gebruik in hoge dosissen. Dus niet bij hooikoortsbehandeling.
Hopelijk help ik je daar ene beetje bij
Groetjes Greet (apotheker)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...