Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kan ik wel rekenen op mijn getuige

7-11-2007 12:05:08
hey
gisteren nieuws gekregen dat mij enorm verontrustte, de persoon die mijn getuige ging zijn blijkt zwanger en blijkt te moeten bevallen heel dicht rond de datum van de trouw. dat is dus een groot risico, kan zij dan wel mijn getuige zijn, kan ik wel op haar rekenen? ook hadden wij ons vervoer al geregeld, rekening houdende met het feit dat zij in de suite ging lopen. Wat moet ik doen? Een andere getuige vragen (ik had het nog niet officieel gevraagd maar ze gaat er denk ik wel van uit dat zij het zal zijn).

Sandra
25-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 273

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik7-11-2007 12:51:30

Tja, dat hangt er natuurlijk vanaf hoe vlot de zwangerschap verloopt. De vrouw van de getuige van mijn man moest in augustus bevallen. Zij is er op onze trouwdag in juni al niet meer kunnen bij zijn, omdat ze toen al moest plat liggen. Haar man was er natuurlijk wel, dus dat was niet echt een probleem. Misschien kan je er met haar eens over babbelen.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik7-11-2007 13:48:09

Hallo,

het best is denk ik als je deze situatie ens met haar zelf bespreekt. Misschien ziet ze het zelf helemaal niet zitten om met een reuzebuik daar rond te gaan lopen als getuige... of misschien heeft ze zelf een leuke oplossing...

K
7-7-2007
 Meld misbruik7-11-2007 16:16:57

Ik zou toch oppassen. Mijn schoonzus is een week voor onze trouw bevallen, en die heeft toen toch besloten om niet naar ons feest te komen wegens vermoeidheid bijvoorbeeld... Zo'n dingen zijn daarenboven bijna niet in te schatten op voorhand. Misschien best een andere getuige zoeken? Tenzij ze echt erop staat?

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik7-11-2007 20:29:59

heel dubbel. Net voor en na de bevalling zou ik geen zin hebben gehad om getuige te zijn... langs de andere kant, zou ik het wel heel graag doen voor mijn beste vriendin

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik7-11-2007 20:51:27

Kan je geen noodgetuige inschakelen. Je vraagt haar, deels voor de vorm dan, en dan zien jullie wel hoe het allemaal loopt. Je kan je noodgetuige inschakelen als zij even ervoor forfait geeft.

valerie
7-6-2008
 Meld misbruik8-11-2007 9:44:13

Je kan misschien voor de wet een andere getuige vragen, zoadat je daar zeker van bent, want die namen enz moet je toch al op voorhand doorgeven. en dan kan je voor de kerk haar vragen. Kan zij dan die dag toch niet dan kan je getuige van de wet nog altijd invallen in de kerk. Dit gaat natuurlijk alleen maar als je voor wet en kerk trouwt.

groetjes,

valerie
7 juni 2008

Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik9-11-2007 19:30:01

Gewoon een andere getuige kiezen want wat als ze te vroeg bevalt ?
sophie

Marie
5-10-2008
 Meld misbruik11-11-2007 23:43:59

Ik zou ook gaan voor een reserve-getuige of twee getuigen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...