Terug naar overzicht
Tja, dat hangt er natuurlijk vanaf hoe vlot de zwangerschap verloopt. De vrouw van de getuige van mijn man moest in augustus bevallen. Zij is er op onze trouwdag in juni al niet meer kunnen bij zijn, omdat ze toen al moest plat liggen. Haar man was er natuurlijk wel, dus dat was niet echt een probleem. Misschien kan je er met haar eens over babbelen.Groetjes, Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Hallo,het best is denk ik als je deze situatie ens met haar zelf bespreekt. Misschien ziet ze het zelf helemaal niet zitten om met een reuzebuik daar rond te gaan lopen als getuige... of misschien heeft ze zelf een leuke oplossing...
Ik zou toch oppassen. Mijn schoonzus is een week voor onze trouw bevallen, en die heeft toen toch besloten om niet naar ons feest te komen wegens vermoeidheid bijvoorbeeld... Zo'n dingen zijn daarenboven bijna niet in te schatten op voorhand. Misschien best een andere getuige zoeken? Tenzij ze echt erop staat?
heel dubbel. Net voor en na de bevalling zou ik geen zin hebben gehad om getuige te zijn... langs de andere kant, zou ik het wel heel graag doen voor mijn beste vriendin
Kan je geen noodgetuige inschakelen. Je vraagt haar, deels voor de vorm dan, en dan zien jullie wel hoe het allemaal loopt. Je kan je noodgetuige inschakelen als zij even ervoor forfait geeft.
Je kan misschien voor de wet een andere getuige vragen, zoadat je daar zeker van bent, want die namen enz moet je toch al op voorhand doorgeven. en dan kan je voor de kerk haar vragen. Kan zij dan die dag toch niet dan kan je getuige van de wet nog altijd invallen in de kerk. Dit gaat natuurlijk alleen maar als je voor wet en kerk trouwt.groetjes,valerie7 juni 2008
Gewoon een andere getuige kiezen want wat als ze te vroeg bevalt ? sophie
Ik zou ook gaan voor een reserve-getuige of twee getuigen