Terug naar overzicht
pffff.... moeilijke vraag!! Ik zou het persoonlijk informeel houden. Maar ja, wat doe je dan met je zakelijke relaties??En wat ook verwarrend is, 2 mensen met dezelfde voornaam.Ik zou vb wel zien dat er iemand aan de zaal staat die een lijst met namen heeft, zodat die persoon al kan aangeven waar ze moeten zitten (of toch aan welke tafel)
hei, wij gaan het als volgt doen denk ik: op de kaartjes zetten we bvb nonkel Wilfried. Dus echt informeel voor de familie en ook voor de vrienden. Als er 2 zijn met dezelfde voornaam zet je er de familienaam bij. We hebben geen zakenrelaties dus alles zal informeel zijn. Bovendien gaan we zelf de namen afroepen als ze moeten aan tafel gaan. Ik vind dat iets van "welkom op onze feest". Vind dat veel persoonlijker dan dat iemand van de zaal dat doet. En dan kan je ook zeggen "tante rita" en "nonkel Jos". zet een gemoedelijke sfeer vind ik en laat het al wat los komen. Dat is mijn mening natuurlijk. Je moet zelf kiezen wat je het beste vindt hé :o) Groetjes, Karolien
hallo,Wij hebben ervoor gekozen om kaartjes te leggen met voor- en familienaam erop. Dus geen heer en mevrouw:-)Groetjes
Dat hangt wat af van je familie, é. Ik vind nonkel Wilfried goed kunnen! En van je vrienden en collega's de voornaam. Of komt je baas ook? ;-)