Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe tafelnamen formuleren?

6-11-2007 15:19:48
Hallo,

Omdat we nogal met veel zijn op het avondfeest zijn de plaatsen voorzien voor iedereen.
Nu is mijn vraag, hoe zouden jullie de etiketten waarom de namen staan formuleren?
Alleen voornaam, aanspreektitel en achternaam, voor -en achternaam of aanspreektitel voornaam en achternaam...
Graag jullie raad hierover.
Dank je

Angela

Angela
21-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 288

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik6-11-2007 16:26:28

pffff.... moeilijke vraag!! Ik zou het persoonlijk informeel houden. Maar ja, wat doe je dan met je zakelijke relaties??
En wat ook verwarrend is, 2 mensen met dezelfde voornaam.
Ik zou vb wel zien dat er iemand aan de zaal staat die een lijst met namen heeft, zodat die persoon al kan aangeven waar ze moeten zitten (of toch aan welke tafel)

Karolien
2-8-2008
 Meld misbruik7-11-2007 10:03:06

hei, wij gaan het als volgt doen denk ik: op de kaartjes zetten we bvb nonkel Wilfried. Dus echt informeel voor de familie en ook voor de vrienden. Als er 2 zijn met dezelfde voornaam zet je er de familienaam bij. We hebben geen zakenrelaties dus alles zal informeel zijn. Bovendien gaan we zelf de namen afroepen als ze moeten aan tafel gaan. Ik vind dat iets van "welkom op onze feest". Vind dat veel persoonlijker dan dat iemand van de zaal dat doet. En dan kan je ook zeggen "tante rita" en "nonkel Jos". zet een gemoedelijke sfeer vind ik en laat het al wat los komen. Dat is mijn mening natuurlijk. Je moet zelf kiezen wat je het beste vindt hé :o) Groetjes, Karolien

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik7-11-2007 12:22:39

hallo,
Wij hebben ervoor gekozen om kaartjes te leggen met voor- en familienaam erop. Dus geen heer en mevrouw:-)
Groetjes

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik7-11-2007 20:59:40

Dat hangt wat af van je familie, é.
Ik vind nonkel Wilfried goed kunnen! En van je vrienden en collega's de voornaam.

Of komt je baas ook? ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...