Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis in januari

  6-11-2007 13:49:25
Wij zouden graag een huwelijksreis maken maar nu vroeg ik mij af waar je in deze maand naartoe zou kunnen gaan om toch nog goed weer te hebben. Wij betalen ons huwelijk volledig zelf en hebben dus wat schrik om grote risico's te nemen. Stel bijvoorbeeld dat de cadeau's minder zijn dan je verwacht... en je moet nog een groter deel bijleggen voor de feest. Dan denk ik dat we spijt gaan hebben van een huwelijksreis. Aan de andere kant... als de cadeaus reuze meevallen heb ik schrik dat we spijt gaan hebben van geen huwelijksreis. We zijn nog nooit echt op reis geweest... 1x een citytrip van 3 dagen. We zijn vorig jaar een eigen zaak gestart(bakkerij), kerst en nieuwjaar zijn hier zeer chaotisch, jeroen zijn mama is zwaar ziek. Het zou dan ook geen kwaad kunnen er eens een week of 2 uit te zijn. Indien we niet op reis zouden gaan opteert mijn vriend ervoor om zo snel mogelijk weer open te doen dan. (Gaan we hierdoor niet meteen terug met gestresst rondlopen)Misschien wachten we beter de last minutes af tot eind december ofzo. Dan hebben we misschien al een idee van onze financiele status. Of wordt dit niet gedaan voor een huwelijksreis? Dat is natuurlijk zo wat het probleem met een eigen zaak hé je weet nooit op voorhand hoeveel je zal verdienen die maand... Of hoeveel machines er zullen stukgaan enzo..
Wat zouden jullie doen? Risico nemen en een reis boeken naar een warm land (maar ik denk dat dit duur zal zijn aangezien we al ver zullen moeten gaan in januari om warmte te hebben). Of een klein reisje boeken dichtbij of de last minutes afwachten?

Melissa
12-01-2008

Melissa

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 873


sarah
17-5-2008
 Meld misbruik6-11-2007 14:39:17

je kan vb ook een huwelijksreislijst aanleggen.
Wij hebben zelf gekozen voor een hele dure reis, omdat we in het buitenland trouwen. Voor ons was de reis zelfs belangrijkers als ons feest. Maar dat is een keuze die ieder voor zichzelf maakt he.
wij zijn allebei nogal reisverslaafden namelijk.



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik6-11-2007 14:39:22

je kan vb ook een huwelijksreislijst aanleggen.
Wij hebben zelf gekozen voor een hele dure reis, omdat we in het buitenland trouwen. Voor ons was de reis zelfs belangrijkers als ons feest. Maar dat is een keuze die ieder voor zichzelf maakt he.
wij zijn allebei nogal reisverslaafden namelijk.



Lore
5-7-2008
 Meld misbruik6-11-2007 15:15:29

Dag Melissa,

Ik denk dat je soms last minute reizen kan boeken naar plaatsen die niet te ver zijn & ook een goed klimaat hebben voor Januari: denk maar aan de Canarische eilanden,Malta, Cyprus, Mallorca, etc.

In jouw plaats zou ik bepaalde websites op internet in het oog houden: bijv. thomas cook, jetair, tui travel etc.

Wij hebben een weekje naar Cyprus geboekt in midden oktober voor 580 euro (vlucht & appartment inbegrepen). Dat was met Budgettravel. Ik weet niet of die in België ook bestaan, want wij wonen in Ierland & we vertrokken vanuit Dublin.

Die reis hebben we pas 1 week tevoren geboekt. En midden oktober was het daar nog 30°C! Ik denk dat het in Januari ook nog 20-25°C is.

Of ga eens praten met een reisagent in jouw buurt! Ik ben vrij zeker dat ze een reis kunnen voorstellen dat aan jouw budget voldoet.

Groetjes,

Lore



Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik6-11-2007 15:18:06

Hoi Melissa
Cyprus, Egypte, Canarische Eilanden, Marokko zijn enkele bestemmingen waar het in de winter goed weer is normaal. Qua prijs zit je best met marokko of Egypte

Succes alvast!!
xxx



Ilse

 Meld misbruik6-11-2007 16:42:43

Ga naar Thailand!
Boek je ticket vroeg genoeg (komt goedkoper uit) en ter plekke is alles goedkoop, je kan daar echt voor nierts reizen!



Ilse

 Meld misbruik6-11-2007 16:42:52

Ga naar Thailand!
Boek je ticket vroeg genoeg (komt goedkoper uit) en ter plekke is alles goedkoop, je kan daar echt voor nierts reizen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums