Terug naar overzicht
Hey,Wij trouwen ook op deze dag maar veel is er nog niet geregeld hoor.Zaal is gereserveerd, kerk in orde, dj ook en voor de rest gewoon aan't rondkijken. Grtjs
Hey Ann,Wij huwen ook op 10 mei 2008. Aangezien we enkel voor de wet trouwen valt er een pak werk weg (trouwboekjes).Volgende zaken liggen vast:* Feestzaal met DJ* Gemeentehuis * Trouwringen Wat staat er nog op het TO DO-lijstje:* Zoektocht trouwkleed: start weekend van 17 november* Uitnodigingen: beslissing eind december* Bedankingen: we hebben daarvoor al enkele ideeën maar nog niets concreets: beslissing eind december* Fotograaf? Het is nog niet zeker of we beroep zullen doen op een fotograaf. Mijn vriend ziet het niet zitten om te poseren...* Kledij vriend: daarmee wachten we tot februari-maart* Bepalen menu: wordt ergens in februari gepland.* Bruidsboeket en tafelversiering feestzaal: beslissing eind decemberIk was tot 2 weken geleden redelijk op mijn gemak. Nu is mijn moeder er in geslaagd om mij super zenuwachtig te maken.We zijn tot nu toe eigenlijk meer met de verbouwingen van ons huis bezig geweest(einde werken voorzien eind maart) dan met de voorbereidingen voor onze trouw.Ik wens u en alle andere bruidjes nog veel voorbereidings'genot' toe enne... vooral niet stressen hé ;-)Elke
Hoi Annwij trouwen op 17/05/2008. Wij hebben al - een zaal + DJ- middageten- trouwjurk- datum OK in het gemeentehuis- fotograaf + videograaf- uitnodiging (enkel de tekst nog doorgeven)- trouwringen reeds gekochtNog te doen- volgende week afspraak bij pastoor (misboekje, muziek, ...)- januari naar het gemeentehuis voor de ondertrouw- trouwkostuum en kledij voor onze zoon(januari-februari)- tekst voor uitnodigingen doorgeven aan drukker- schoenen & lingerie (voorjaar)- drank voor aperitief + broodjes bestellenDat zal het zijn denk ikgrtjsSally
hoi annwij trouwen ook 10 mei 2008 en hebben volgende zaken al:zaal en menukeuze (ongeveer)gemeentehuiskerk & misboekje (buiten nog wat aan passingen)getuigenDJFoto & videograafIn december ga ik kijken voor een kleedin januari ga ik zien voor uitnodigingenin januari gaan we kijken voor ringen,bedanking kiezendefinitieve menukeuze is voor februarien tegen december moete we ook zeker zorgen dat we de definitieve lijst van de genodigede hebben.natuurlijk ook bruidsboeket en versiering maar dat is voor februari groetjes en veel succesmet de planningMaureen 10.05.2008
wij trouwen 17 mei.we hebben al geregeld- gemeente- ceremoniemeester- leverancier bloemen- feestzaal/ menu- ringen- trouwkleed- muziek- uitnodigingen reeds gekozen- getuigen gevraagd- bruidskindjes gevraagd- huwelijksreishoe ver sta je zelf?
Hey,Wij trouwen ook op 10 mei 2008Volgende dingen zijn al in orde:zaal menudjvervoerkerkkoor voor in de kerkgemeentehuistrouwkleedvoorlopige lijst genodigdengetuigenbruidskindjestrouwringen gekozen moeten nog besteld wordenontwerp uitnodigingop dit moment zijn we vooral nog bezig met het zoeken van de fotograaf.Normaal ging een kennis dat doen maar dat lukt nu niet meer...nog veel succes met de voorbereidingen!GroetjesKarin
Hey,Ook wij trouwen op 10 mei.Is al geregeld:ZaalKerkFotograafDJVervoerBruidsjurkKostuum bruidegomZang kerkKledij bruidskindjes is ongeveer gekozen (mijn toekomstige schoonmoeder maakt dit zelf)Getuigen zijn gekozenIdee uitnodigingen krijgt vormIdee bedankingen krijgt vormIdeetjes trouwringen zijn er ookMisboekjes zijn bijna afLiedjes voor in de kerk zijn bijna allemaal gekozen...Idee huwelijksreis is gevormdGastenlijst is in ontwikkelingIk moet zeggen, ik vind het wel heel erg leuk om dit alles te regelen. Ik zal het wel jammer vinden als het voorbij is. Maar tegelijkertijd kijk ik er enorm naar uit en kan ik haast niet wachten tot het zover is.Groetjes,Laurie
HeyWij trouwen ook op 10 mei in het pinksterweekend!Wat is bij ons al inorde:ZaalPastoorFotograafDJVervoer (wordt volgende week bevestigd)Bruidsjurk (+ alles wat ik nodig heb zoals lingerie, schoenen, ...)GetuigenTrouwringenGastenlijstMenuBloemenwinkel gekozen (1 maand voor huwelijk keuze doorgeven)Nog te doen:Deze week gemeentehuisKledij bruidegom (ergens in januari)Kledij zoon (1 maand voor trouw want zijn maat kan nog veranderen)Misboekjes - inhoud mis (pastoor contacteert ons)Uitnodigingen, bedankingen, menu's, ... ik heb verschillende ideeen maar blijf twijfelen of dat wel het juiste isEn waar trouwen jullie allemaal? Wij in Erpe-Mere, Ottergem.groetjesJasmine
wij trouwen ook op 10 mei in Aalst. En we kijken er naar uit. Eigenlijk ligt nu alles zo wat stil omdat we niks kunnen doen. Wat hebben we al :DJZaalFotograafBruidskleedGemeente is verwittigdAangezien we enkel voor de wet trouwen moeten we enkel nog zorgen voor :de ringenkledij bruidegomkledij bruidskindjesmenu kiezenvervoerdus eigenlijk niet zo veel meer, en het zijn dingen die we nu toch niet kunnen doen.Ik heb absoluut geen stress, maar ben ervan overtuigd dat die misschien nog gaat komen. Waar ga jij trouwen?Wil je alles zo wat volgen : ik heb een leuke site aangemaakt. (kleine fierheid ; ) )www.filip-katia.bruiloftsite.nl